קישוט של קיר מיועד ליצירת קיר עם עניין, בין אם בסלון, בחדר השינה, מסדרון, פינת אוכל וכדומה. מדובר בקיר המיועד למשוך את תשומת הלב בגין גודלו, צורתו או מיקומו, אשר למעשה אחראי על הרושם הראשוני הנוצר אצל מי שנכנס לחלל הזה. כמו כן יתכנו חללים שבהם יהיה יותר מקיר עניין אחד, למשל בסלון או פינת אוכל. מצד שני יש קירות שלא מתאים לקשט יותר מידי, כמו למשל קיר עם טלוויזיה שכבר מושכת את העין. בכל מקרה, אם בוחרים יותר מקיר עניין אחד בחדר חשוב לעצבם באופן שלא מעמיס על העיניים. את קיר העניין ניתן לקשט בשלל אופנים, למשל על ידי תמונות מיוחדות, שטיח קיר, מראות, אלמנטים מיוחדים, צמחייה, גופי תאורה ועוד.

 קישוטים עם קישוט קיר בוהו ושפת עיצוב מתאימה 

בבחירת קישוטים לקירות הבית חשוב שהם ידברו באותה שפה שבה החדר מעוצב. לשם כך יש לבחור בפריטים מתאימים לסגנון עיצובו של החלל, בין אם מודרני, כפרי, בוהו שיק, וינטג’, קלאסי, וכדומה. כמו כן ההתאמה לסגנון ניכרת בצורת האובייקטים הנבחרים לעיטור הקירות, בין אם הם בעלי קווים מעוגלים, מרובעים, סימטריים, א-סימטריים ועוד. קווים אלו נדרשים להתכתב עם קווים אחרים שיש בחלל, בין אם כמשלימים אותם או מנוגדים להם.
באותה גישה יש לבחור בחומריות של קישוטי הקיר, כאשר הכי בטוח זה לבחור בקישוט קיר העשוי מאותם חומרים, צבעים ומרקמים שיש בחדר. זאת בעוד שבחירת קישוט עם צבעים, חומרים ומרקמים מנוגדים דורשת שימת לב ליכולת שלהם ליצור נקודת עניין שמעצימה את החלל ואיננה חריגה בתוכו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!