מדיניות פרטיות

מדיניות החזרת כספים

האמור בתקנון זה בלשון זכר הוא לשם הנוחות בלבד והתקנון מתייחס לבני שני המינים באופן שווה.
הרכישה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה. עצם רכישת המוצר באתר תהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין אותן והסכים להן.

האתר מאפשר ללקוחות קנייה נוחה, קלה ובטוחה של המוצר באמצעות האינטרנט.
ניתן לרכוש את המוצר באתר בכל עת עד לגמר המלאי.
הרכישה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי בלבד והעסקה תתבצע לאחר אישורה ע”י חברת האשראי.
מחיר המוצר באתר כולל את המע”מ
החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שיווק ומכירת המוצר בכל עת וכן לשלול זכות רכישה באתר מכירות על פי שיקול דעתה.

התקנון מהווה חוזה מחייב בינך לבין החברה תקנות ביטול עסקה עם החזרת כסף או ביטול חיוב חלות על מוצר שמחירו מעל 50 ₪ , ואשר הוחזר ללא שימוש ובמצב חדש ,באריזתו המקורית או בעטיפתו כמתנה .

מוצר שנמכר ללא אריזה-זכות הביטול לא חלה עליו והוא ניתן רק להחלפה.

תוקף שובר זיכוי- בתוקף של 6 חודשיים.

החזרה/החלפה – עם פתק החלפה או חשבונית בתוך 14 יום.

דמי ביטול: כל ביטול עסקה יחויב בדמי ביטול בסך 5% מערך המוצרים המלא או 100 ₪ ע”פ הנמוך מבינהם. במקרה של תשלום בכרטיס אשראי יתווסף חיוב בגובה ב3% מעלות העסקה עבור כיסוי עלות דמי הסליקה.

לחברה ישנה אפשרות לבטל עסקה כל עוד לא התקבל מייל אישור ללקוח ע” החברה.

חשוב לדעת: עפ”י הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א ל – 1981 צרכן אינו רשאי לבטל עסקה שבה נרכש מוצר שמיוצר במיוחד עבורו.

למרות האמור, ניתן לבטל הזמנה כזו במהלך 12 השעות הראשונות מרגע ביצוע הזמנת הייצור, וזאת אך ורק בדרך של פנייה טלפונית ובקשה מפורשת בכתב מנציג שירות הלקוחות בטלפון 09-8665590 או באמצעות שליחת הודעת מייל לכתובת [email protected]

תשלום עבור הובלה – לא יוחזר ללקוח.

אם ויש צורך להחזיר רהיטים או פריטים אחרים מבית הלקוח – עלות ההובלה תחול על הלקוח בלבד ובאחריותו.

במידה והלקוח קיבל הובלה הלוך במתנה ההובלה חזור תחויב על פי מחירון ההובלות של החברה

במקרים של שימוש במנוף ישולם התשלום ישירות למנופאי ע”י הלקוח (אין החזר תשלום )

במקרה של ביטול – לוז תדאג לבטל את סכום העסקה ששולמה באשראי מול חברת האשראי – בקיזוז דמי ביטול ועמלת סליקה של 3%.

זכות הביטול לא תחול במקרים הבאים:

ריהוט שהורכב בבית לקוח.
מוצר שנעשה בו שימוש.
טובין שהוזמנו במיוחד עבור הצרכן עפ”י מידות או דרישות מיוחדות. (לקונה זכות לבטל את ההזמנה תוך 12 שעות מרגע ההזמנה בכפוף לתקנון הביטולים, בקשת הביטול תעשה בכתב ותועבר למחלקת שירות לקוחות. { במידה ובוצעה גזירת בד יקוזז סכום עלות הבד}
הזמנה מקטלוג ולא מהמלאי ייחשב כהזמנה אישית.
מוצרים מרופדים (ספות, כורסאות, ספסלים, הדומים, כריות וכד’) אשר נרכשו מהמלאי ,ניתן להחזירם תוך 48 שעות בתנאי כי לא נעשה בהם כל שימוש .
מוצרים ב-50% הנחה – לא יינתן החזר כספי עבורם ולא יהיה ניתן להחליף בפריט אחר.

זכות הביטול תחול למשך 14 יום בלבד. על הלקוח חלה חובת ההוכחה כי רכש בחנות, ולהמציא חשבונית מס כדין.

לקוח המחזיק בזיכוי – לא יוכל להמירו בכסף.

אספקת המוצרים

א. זמן אספקת המוצרים- תוך 14 ימי עסקים. אספקת המוצרים המוזמנים באתר מתבצעת ע”י שליחים, או חברת שליחויות פרטית עד לבית הלקוח, או במשלוח חבילות של רשות הדואר. בעלי האתר מקדישים מאמצים רבים על מנת לספק לך את מוצריך בזמן הקצר ביותר. עם זאת, כיוון שאספקת המוצרים תלויה בגורם שלישי, לא ניתן למנוע שיבושים באספקת המוצרים. על כן, קנייה באתר מהווה את אישורך כי לא תהיה לך כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה נגד החברה ו/או מי מטעמה עקב עיכוב באספקת המוצרים ו/או תקלות ו/או שיבושים באספקת המוצרים.

ב. כל מוצר שנשלח ללקוח עובר בדיקת איכות קפדנית. במידה ונמצאה תקלה במוצר, יש לפנות לחברה ברגע קבלת המוצר על מנת לקבל את השירות הדרוש. אין החברה אחראית לכל נזק שיגרם למוצר כתוצאה מהמשלוח והוא על אחריות הלקוח עצמו.

מחירי מוצרים באתר
כל המחירים באתר הינם בשקלים ישראלים חדשים וכוללים מע”מ.

שמירה על פרטיות:

הפרטים האישיים שמסרת או שיימסרו בעת ההזמנה, כמו גם פרטי הרכישות שביצעת, יישמרו במאגר המידע של האתר. בעלי האתר לא יעבירו את פרטיך האישיים לצד שלישי
בעלי האתר יהיו רשאים לשלוח אליך דואר אלקטרוני ולפנות אליך בכתב או בעל פה בכל מידע בדבר מבצעים באתר, פרסומות מגופים מסחריים נבחרים וכיו”ב.
אם אין לך עניין שנפנה אליך כאמור לעיל, יהיה עליך לציין זאת בפרסום או בדיוור האלקטרוני הראשון שיישלח אליך במיקום המיועד לכך
בעלי האתר מקדישים משאבים משמעותיים ונוקטים בכל האמצעים העומדים לרשותם למניעת חדירה לאתר ולסיכול פגיעה אפשרית בפרטיות המשתמשים. עם זאת, לא ניתן לשלול שיבושים באופן מוחלט. לכן, השימוש באתר כמוהו בהצהרה כי לא תהיה לך כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה נגד החברה ו/או מי מטעמה עקב פגיעות, תקלות ו/או שיבושים כאמור.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!