תכנון מראות קיר ליד קונסולות – כך תגבשו אותן בהצלחה

בואו ללמוד כיצד לעצב מראות קיר איכותיות בבית. אם יש לכם קונסולות, אלה הן בדיוק התשתיות שאתם צריכים בשביל להשלים את העיצוב שלהן וליהנות מעמדת טיפוח משוכללת ונוחה. במאמר שלפניכם נספק את כל המידע הרלוונטי לרכישת מראות קיר והטמעתן בחדר אמבטיה, ליד הקונסולות ובמקומות נוספים בבית, בהם נדרשת מראה.

גיבוש מבנה המסגרת של המראה

מבנה המסגרת של המראה עשוי להיות עגול, מלבני או בתצורה מקורית לבחירתכם. מומלץ לבדוק את דגמי המראות באמצעות הדמיית מחשב של חברת הום סטיילינג מקצועית על מנת לממש את הבחירה הטובה ביותר עבור עמדת המראה העתידית. בדרך זו אתם יכולים להבטיח לעצמכם את העיצוב הטוב והמקצועי ביותר המשלב בין מראות לבין תכולות אחסון ותשתיות בית קבועות.

גיבוש הגוון של מסגרת המראה

גוון מסגרת המראה עשוי להיות נחושת, שחור, מוזהב או שילוב של הנ”ל. חשוב לבחור בדגם מסגרת שנראה מתאים בגוון שלו לשילוב עם תכולת החדר. במידה ויש לכם רכיבי פרזול אחרים בחלון הפנימי ובדלתות הפנים הסמוכות, הדבר יכול לסייע לכם בגיבוש הבחירה על הצד הטוב ביותר. באמצעות הדמיית מחשב של חברת הום סטיילינג מקצועית תוכלו להגיע למראות המעוצבות והמהודרות ביותר האפשריות לבחירתכם.

גיבוש גודל המראות בהתאם לצרכים

לא תמיד צריך לבחור מראות ענק או את המראות הקטנות ביותר. תמיד התייחסו למידות המראות ביחס למידות התשתיות בהן אתם מטפלים. לדוגמה, אם אלה מראות של קונסולה, הרוחב צריך להיות עד רוחב הקונסולה, ולא יותר. אם המראות משמשות למרחב קטן חשוב לקחת בדיוק את המידות ולרכוש מוצר שתואם אליהן.

מראות מעוצבות של לוז דיזיין – הטובות ביותר למרחב הביתי

בהואו לרכוש מראות מעוצבות של לוז דיזיין וליהנות מכל היתרונות. מראות של לוז דיזיין יוצרות מציאות שונה לחלוטין במרחבכם והופכות אותו למעוצב בעוצמה שלא הכרתם בעבר. אם אתם מחפשים מראות שיספקו תמורה זו, בהדמיית המחשב של החברה תוכלו למצוא את מיטב המראות שעשויות להתאים לשילוב בחדר. מראות מעוצבות של לוז דיזיין מגובשות גם במסגרת מפוארת וגם במראת זכוכית באיכות מעולה, עם הדבקה ברמה הכי טובה שאפשר לבקש. למידע נוסף, פנו למומחים של לוז דיזיין!

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!