תאורה צמודת קיר דקורטיבית בעלת מראה אותנטי

תאורה צמודת קיר היא גוף תאורה המאפשר חיבור מוחלט לקיר, ללא תנועה של מחברי הנורות, בשונה מהתאורה התלויה על התקרה. במאמר זה תזכו להכיר מספר דגמים של תאורה צמודת קיר העשויים להתאים לעיצוב בתים בעלי מראה אותנטי על טהרת עיצובי העבר. גופי תאורה אלה מבוססים על בתי מנורה עם זרועות עגולות ומעוצבות כשמקום הכנסת הנורות עצמו מעוצב במיטב עבודות הזכוכית והקש.

תאורה צמודת קיר בעלת מראה סטנדרטי

מבחר בתי מנורה להטמעת נורה אחת בעלי מראה חצי מעגלי או פעמוני. בתי הנורה מבוססים על זרוע בצורת האות r הפוכה באנגלית, כאשר הזרוע הקטנה שלה מוצמדת לקיר באמצעות עיגול הברגה בקצה, והזרוע הגדולה מחברת אליה את בית המנורה. בפורמט עיצוב זה ניתן למצוא מבחר פתרונות תאורה צמודת קיר חצי מעגליים, אליפטיים או פעמונים, ובצבעי מתכת שונים בחיבורים, החל משחור, נחושת ומוזהב ועד לצבע הלבן.

תאורה צמודת קיר בעלת מראה מלוטש ומיוחד

בסוג זה של תאורה צמודת קיר ניתן למצוא דגם לנורה אחת שמעוצב בצורה של טיפת מים, או דגם לשתי נורות המעוצב בצורת שעון חול אורגינלי הנפרס לגובה: אחת הנורות נמצאת מעל השנייה. בדגם טיפת המים מדובר למעשה בעיטוף כפול של הנורה. הטיפה עצמה עשויה מתכת בצבע מוזהב כהה ובתחתית שלה מצוי בית המנורה עצמו, מזכוכית. בדגם שעון החול, המיועד לשתי נורות, אחת מהן מוברגת למעלה, השנייה למטה, ובאמצע ישנו פרזול מתכתי דק בצבע מוזהב כהה, כולל עיגון לקיר בגוון זה.

תאורות קיר בעיצובי קצה לבתים בליטוש מיוחד באמת

בסוג זה של תאורה צמודת קיר ניתן ליהנות מגוף תאורה אותנטי בצבע לבן. זה נדיר לראות זרוע עגולה ובית מנורה עגול כפרי בצבע מודרני כמו לבן, אבל דגם זה קיים אף קיים ומתאים לכל מי שתכנן בדרך זו את עיצוב ביתו. בשונה מבתי מנורה אחרים, כאן הגוון נראה אחיד, משום שגם החלק השקוף אליו מבריגים את הנורה מעוצב בסגנון מתון יחסית ולא מבריק עד הסוף, מה שמקנה לו השתלבות יפה עם המתכת הלבנה. אפשרות נוספת היא בחירת גוף תאורה צמודת קיר מקש במקום מזכוכית, בצורת שונית מעוצבת.

בחירת תאורה צמודת קיר בבית לוז דיזיין

חברת לוז דיזיין מאפשרת לכם לבחור מגוון רחב של פתרונות תאורה צמודת קיר באמצעות הדמיית מחשב ייחודית. חפשו את בתי המנורה המתאימים ביותר לבתיכם ושלבו אותם בהצלחה יתרה!

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!