תאורה עומדת בעיצובים מגוונים

מימוש עיצוב התאורה העומדת בבית הלקוח אפשרי כיום למימוש במגוון סגנונות. בשורות שלפניכם תוכלו ללמוד עליהם מקרוב ולהכיר את הדגמים הנחשבים ביותר בתחום. אם גם אתם הגעתם למסקנה כי להציב תאורה עומדת על הרצפה זה פרקטי, חכם ועוזר במקרים רבים, כאן תוכלו לראות אלו דגמים ניתן לבחור לשם מטרה זו.

מנורה עם בית נורה מבד

בית נורה מבד, או בשמו המקצועי “אהיל”, מכיב את המנורה העומדת שהייתה ידועה לנו מאז ומתמיד: יש לה עמוד ומעליו אהיל. במנורות אלו במתכונת חדשה, נהנה הצרכן משלושה עמודים היוצרים צורה של עיגון בעל 3 צלעות. בקצה שלהן ישנה צלע נוספת שמהווה את העמוד הסופי ומעליו את האהיל שבתוכו נמצאת הנורה. זוהי תאורה עומדת שמתאימה לשילוב במגוון רחב של סגנונות עיצוב, היות והיא ידועה ומוכרת לנו מעולם המושגים הביתי עוד מלפני שנים לא מעטות.

מנורה עם בית נורה זכוכית

מנורת עומדת עם בית נורה מזכוכית יוצרת צורה של חצובת מצלמה, עם 3 עמודי חצי, מעליהם עמוד מזדקר ומעליו גוף התאורה עצמו שהוא שקוף ועל כן נראה כמו עדשת המצלמה עצמה. סגנון זה של עיצוב תאורה עומדת מהווה את הדקורציה המודרנית אבל ניתן לשלב אותו בכל מקום בבית, בשל המינימליזם שלו והשימוש הנרחב בצבע השקוף בגוף התאורה העליון.

מנורה עשויה קש מהקצה התחתון ועד העליון

במנורה זו אין חלקים שקופים כי היא מכוסה בקש בכל רחביה. הצורה שלה היא של שעון חול, כשהחלק התחתון שמוטמע על הרצפה עבה, החלק שנמצא באוויר, עם הנורה בתוכו, עבה, והחלק המרכזי דק וקלוע בשכבות רבות יותר של קש מאשר בקצוות. מנורה זו מתאימה, מטבע הדברים, לחדרים בעלי עיצוב עתיק או כפרי על טהרת העץ.

תאורה עומדת של לוז דיזיין – איכות ועיצוב

מימוש בחירת תאורה עומדת בבית לוז דיזיין יספק לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל להעמיד עיצוב דקורטיבי במהותו בכל חדר בבית. תאורה עומדת של לוז דיזיין מביאה לחדרים ליטוש עיצובי מיוחד ומספקת תאורה באיכות חסרת תקדים. בואו ליהנות ממגוון אהילים, בתי זכוכית ובתי תאורה מקש עבור הנורות שלכם!

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!