תאורה משולבת לבית להטמעת מספר נורות בשורה אחת

תאורה משולבת לבית היא פתרון שילוב נורות בשורה. בחלק מהדגמים ניתן לשלב רק נורה אחת, אבל בשונה מפתרונות תאורה אחרים, כאן אתם מקבלים עיצוב מקצועי במיוחד, אשר ייקח את המרחב בו הוא יוצב למקומות הטובים ביותר. לכן, הן מתאימות במיוחד לשילוב בסלון הביתי. סוג כל בתי המנורה, תלוי על התקרה.

תאורה משולבת עם נורה אחת

פריטים אלו יוצרים תאורה משולבת לבית על בסיס נורה אחת. ניתן לבחור בדגם כתום בהיר מזכוכית או בדגם אפור לא מבריק, בשילוב פליז וזכוכית. דגם זה מכיל פסי אורך חרוטים ומתאים לפינות אוכל ומסדרונות, בנוסף להרכבה בסלון הביתי.

תאורה משולבת עם שתי נורות

פתרון תאורה משולבת לבית בעל גוון מוזהב עם חוטי תלייה מוזהבים שניתן לקבוע את גובהם באופן שרירותי בהתאם לנדרש בביתכם. החוטים יוצאים מהקצוות של פס התלייה. הצעת המחיר תקפה רק לחלקים אלה, ללא הזכוכיות של הנורות.

תאורה משולבת עם שלוש נורות

גוף תאורה שניתן לבחור לו את צבע הפס לגוון עץ או מוזהב. מתחת לגוף התאורה יוצאים 3 חוטי תלייה מוזהבים, בקצה אחד, במרכז ובקצה השני. ניתן לקבוע את גובהם באופן שרירותי בהתאם לנדרש בחדר המיועד. הצעת המחיר עבור פתרון תאורה משולבת לבית הנה רק לעיגון ולחוטים ולא לזכוכיות, שיתומחרו בנפרד.

תאורה משולבת עם ארבע נורות

פתרון תאורה משולבת לבית המכיל 4 חוטי תלייה אליהם מחוברים 4 בתי נורה להברגת נורות. גוף התאורה מוזהב ואת גובה החוטים ניתן לקבוע על פי הנדרש בחדר המיועד. החוטים נמצאים בקצה אחד, ובסמוך לו, בקצה שני ובסמוך לו. הצעת המחיר תקפה רק לגוף התאורה ולחוטים ולא לזכוכיות, שיתומחרו עבורכם בנפרד.

לוז דיזיין – המומחים שלכם לתאורה סלונית משולבת

בחברת לוז דיזיין ניתן למצוא מגוון רחב של פתרונות תאורה משולבת לבית בעיצובים שונים ובמספר שונה של נורות בשורה. בואו לבחור את המיטבי ביותר עבורכם, אשר מכיל את כל העיצובים הנדרשים לעיגון על התקרה. מדובר בפתרונות תלויים מהמעוצבים ביותר בתחום התאורה, גם בנורה הבודדת וגם בדגמים בהם ניתן לשלב כמה נורות בשורה. בהדמיית המחשב של Loz תוכלו למצוא את העיצובים המתאימים ביותר עבורכם.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!