תאורה משולבת בעיצוב אומנותי – הכירו את האפשרויות

אם אתם מחפשים מנורות בעיצוב אומנותי, הגעתם למקום הנכון. תשתית תאורה משולבת בעיצוב אומנותי נקראת “משולבת” משום שיש בה מספר אלמנטים: בית מנורה ובגוון לא שקוף אלא בעל עיצוב מיוחד שאם תיווכחו בו תזכרו אותו להרבה מאד שנים. מהן האפשרויות שלכם לבחירת תאורה משולבת בסגנון זה?

תאורה משולבת עם גוף תאורה כתום

מנורה תלויה על התקרה בעלת גוף זכוכית פעמוני דק בחלק העליון ועבה בחלק התחתון. גוף זכוכית זה אינו שקוף אלא מבוסס על צבע כתום בהיר ומבריק, בעל השתקפות. זוהי תאורה משולבת בעיצוב אומנותי עם עיגון מוזהב, ממנו יוצאת שלשלת דקה לתקרה. זוהי מנורה שאינה מבוססת על לד בהכרח, אבל הצבע שלה מאד מיוחד ומאד מזכיר פתרונות חדישים מסוג זה, כשהעיצוב עתיק ואותנטי.

תאורה משולבת עם גוף תאורה אפור

מנורה תלויה על התקרה בעלת גוף זכוכית מלבני בחזית אבל עגול מסביב. חלוקה לצלעות ניכרת בתצורה של האובייקט, אבל הן לא מחוברות בקודקוד חד אלא בעלרוד עגול. בחזית המעגלית המרכזית ישנם פסים חרוטים ליצירת מרקם לא חלק בגימור מיוחד. מבחינת רמת ההברקה, מדובר על תאורה משולבת בעיצוב אומנותי שאינו מבריק אלא מט לחלוטין. חומר הייצור הוא פליז בשילוב זכוכית. מעליו – מתכת מוזהבת מחברת אותו לתקרה באמצעות פס מוזהב רציף (במקום שלשלת).

פתרונות תאורה משולבים אומנותיים לכמה נורות

ניתן לבחור תשתית תאורה משולבת בעיצוב אומנותי המתאימה למספר נורות. במקרה זה בתי המנורות יהיו שקופים, ומה שייחד אותם יהיה העיצוב הצורני שעשוי להתבסס על חצאי עיגול או פעמונים מעוצבים עם מתכת על גבי הזכוכית. האומנות כאן מתבטאת בעיקר ביצירה האומנותית של הזכוכית עצמה, שנמצאת מתחת לעיגוני התלייה.

תאורה משולבת בעיצוב אומנותי מבית לוז דיזיין

חברת לוז דיזיין מתמחה בגיבוש תאורה משולבת בעיצוב אומנותי בבתי לקוח. לחברה, הדמיית מחשב שבאמצעותה ניתן למצוא בקלות את פתרונות התאורה המובילים עבור כל עיצוב ביתי. באמצעותה, ניתן למצוא בתי מנורה בודדים או למספר נורות בעיצובים מיוחדים ביותר. הבחירה מומלצת לביצוע לא רק מהמחשב שלכם, אלא גם מהמיקום המיועד להצבת הנורות על מנת למצוא את העיצוב המושלם.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!