שולחנות סלון בעיצובים שונים

מכוונים גבוה לרכישת שולחנות סלון? בואו ללמוד הכל על השולחנות שיעשו את ההבדל בין סלון ממוצע לסלון מעוצב ומלוטש במיוחד! מבחר שולחנות סלון בעיצובים שונים מחכה לכם כאן. מעוניינים להכיר את האפשרויות להטמעת שולחנות סלון מעוצבים? כאן תוכלו ללמוד על הדגמים הנבחרים שמשמשים רבים מהדיירים בימים אלה ממש.

שולחנות סלון בעיצוב קובייתי

שולחנות סלון אלו יוצרים, איך לא, צורה של קובייה. היא עשויה להיות קובייה סגורה מלמטה או קובייה פתוחה. המשמעות בעיצוב זה נמצאת ברגליים, שצריכות להיות ישרות פלס ומקבילות זו לזו. הז’אנר המבני של שולחנות סלון אלה הוא דגם מרכזי. דגם זה מוצב במרכז חלל הסלון כרהיט יחיד. המבנה ההנדסי הוא פלטה עליונה מלבנית, 4 רגליים ב- 90 מעלות אליה – ישרות פלס, ובחלק מהדגמים ישנה לקובייה צלע סוגרת, שהיא למעשה מדף תחתון לאחסון עיתונים. ניתן לעצב שולחנות אלה מעץ מלא, עץ עם מתכת שחורה או עץ וזכוכית.

שולחנות סלון עם בסיסים בעיצובים מיוחדים

מגוון רחב של שולחנות סלון עם בסיסים יצירתיים במיוחד שאינם מהווים רגלי שולחן: חצאי קשתות, חצאי מעגלים, אלכסונים מתבדרים החוצה, אלכסונים מתכנסים פנימה, ועוד. מגוון כה רחב של בסיסי שולחנות סלון מאפשר עיצוב בדרך ייחודית. אותם שולחנות סלון הם לרוב דגמי הפרדה שניתן להרחיק אחד מהשני. בדגמים מרכזיים לעומת זאת, בדרך כלל העיצוב יהיה קובייתי ישר, אף על פי שישנם מספר דגמי אלכסון קל גם בקטגוריה זו. שולחנות סלון להפרדה משמשים הן ליצירת פינות קפה נפרדות בסלון והן להגדלת מרחב האירוח המרכזי באמצעות הרחקת השולחנות.

לוז דיזיין – שולחנות סלון בליטוש מיוחד

בחברת לוז דיזיין תוכלו לממש את בחירתם של שולחנות סלון בקלות רבה. השירות כולל בחירת שולחנות סלון באמצעות הדמיית מחשב ייחודית והתאמה מושלמת לחזות עיצוב הסלון שלכם. ניתן לממש זאת בקלות מהבית ולמצוא את הדגם המושלם לכל חדר אורחים. שולחנות סלון נחשבים לרהיטים מרכזיים ובולטים במיוחד ולכן מאד חשוב לברור היטב את הבחירות שלכם ולמצוא את הרהיט ביסודיות ותוך לקיחת כל השיקולים: מבנים, עיצובים ועוד. בחירת שולחנות סלון של לוז דיזיין תשפר באופן משמעותי את העיצוב המרחבי ואת הארגונומיה הסלונית בעת השימוש ברהיטים השונים: מדפים מתחת לשולחנות וישיבה בזוויות נוחות במיוחד.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!