שולחנות בר מעוצבים – הכירו את האפשרויות

אם גם אתם חולמים על עיצוב שולחנות בר, במאמר שלפניכם תוכלו להיחשף לדגמים שונים של שולחנות סטייליסטים במיוחד. המאמר יחלוש על מגוון רחב של שולחנות בר שיאפשר לכם ליצור מציאות של ישיבה מוגבהת מן המעלה הראשונה. בואו להכיר את העולם המופלא של שולחנות אלה מקרוב וליצור בבית שלכם חוויית ישיבה בדיוק כמו באי המטבח, מגבוה ובסטיל מיוחד.

שולחנות בר רגלי אלכסון

שולחנות בר מעוצבים אלה הנם הנמכרים ביותר בשוק. הם מבוססים על רגליים אלכסון שבחלק מהמקרים יוצאות מאותה נקודה בדיוק מתחת לבסיס השולחן ובחלק אחר של המקרים יוצאות מ- 4 נקודות נפרדות ופשוט נפרסות אלכסונים כמו טרפז. שולחנות בר מעוצבים אלה מתבססים על צבעי העץ לגווניהם, כשהגוון הבהיר ביותר הוא השמנת, והגוון הכהה ביותר הוא צבע של עץ אלון סטנדרטי. השולחנות מעוצבים בחלקם עם ראש עגול ובחלקם עם ראש מלבני. שולחן ראש עגול מספק מקום ל- 2 איש ושולחן מלבני לכמות רבה הזהה בהיקפה לזו של פינת אוכל בינונית-קטנה.

שולחנות בר רגליים ישרות

שולחנות בר המבוססים על גוון אלון כהה עם רגליים ישרות בצבע שחור במרקם דק במיוחד. הן יוצאות לא רק מ- 4 נקודות נפרדות אלא בדיוק מפאות השולחן, מה שמקנה עיצוב מלבני טייט לגמרי. ההתאמה המושלמת היא כמובן לבתים שיש בהם עיצוב מודרני, שם צורת המלבן הישרה היא סמל סטטוס, אבל בשל צבע העץ היוקרתי ניתן לשלב גם בבתים עם עיצובים אותנטיים יותר. שולחנות בר מעוצבים אלה מספקים מקום לכמות אנשים הזהה במתכונתה לזו של פינת אוכל בינונית-קטנה.

לוז דיזיין – מבחר שולחנות בר מעוצבים

בחברת לוז דיזיין מספקים לצרכן שולחנות בר מעוצבים על פי הזמנה. את הבחירה המושלמת ביותר של שולחנות בר אלה מומלץ לבצע באמצעות הדמיית מחשב ובכך להבטיח את הצלחת הפרויקט שלכם, שכן ההשוואה היא בין מיקום הבר בבית לשולחן הנבחר. השוואה זו בדרך כלל מביאה להצלחות בשל ראייה ראליסטית של המציאות בעיצוב הבית ובחירת דגם שולחן שמשלים אותה. השירות כולל ייעוץ, מכירה, הובלה והתקנה בבר בית הלקוח. מומלץ לעיין היטב בהדמיית המחשב ולא להסס להיוועץ עם ה מומחים לפני שרוכשים.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!