שולחנות אוכל מעוצבים במגוון דגמים

כאן תוכלו להכיר סוגים שונים של שולחנות אוכל מעוצבים. ניתן להסדיר דגמים שונים של שולחנות אוכל בעיצובים מגוונים המספקים את כל הנדרש לפינת האוכל שלכם. שולחנות אוכל בעידן המודרני מתחלקים בין דגם נפתח המאפשר הגדלה של השולחן לצרכי אירוח לבין בחירת דגם בעל גודל קבוע המשרת את החדרים הקטנים ללא מקום לפתיחת השולחן או בחדרים גדולים בהם אין בכך צורך. במאמר שלפניכם תוכלו ללמוד הכל על שולחנות אוכל מעוצבים עם סקירה נרחבת של הדגמים השונים האפשריים לבחירתכם.

שולחנות אוכל שחורים

שולחנות אלו מתאימים הן לעיצוב מודרני והן לעיצוב כפרי. הצבע השחור עשוי לשמש כגוון נגדי לגוון הלבן ובכך ליצור עיצוב מודרני מיוחד, או להיות בר שילוב עם צבע העץ, שהרי ידוע כי גוון עץ וגוון שחור הם השילוה הקלאסי בעיצוב כפרי. שולחנות אלו ניחנים בדרך כלל בעיצוב עגול לחלוטין, כשבתחתיתם רגלי אלכסון אך ניתן לבחור גם כל דקורציה אחרת עבור שולחנות אוכל מעוצבים אלו.

שולחנות אוכל עץ

שולחנות אוכל מעוצבים העשויים מעץ ועם צבע עץ מקורי בגוונים שונים. שולחנות אוכל אלו ניתנים לעיצוב בגוון חום כהה או בהיר וניתן לבחור במסגרתם או דגם עגול או דגם מלבני. השולחנות מתאימים הן כדגמים נפתחים והן כדגמים בעלי גודל קבוע. ניתן לשלבם בעיקר בבתים בעלי עיצוב עתיק אבל חלקם מתאימים גם לשילוב בבתים מודרניים.

בחירה מעשית של שולחנות אוכל מעוצבים

שולחנות אוכל מעוצבים ניתנים לבחירה קלה ופשוטה באמצעות הדמיית מחשב של חברת מעצבים מבלי לצאת מהבית. באמצעותה ניתן להשוות בין פינת האוכל שלכם לבין דגם השולחן הנכסף ולבחור את ההתאמה המתאימה ביותר.

לוז דיזיין – חברת שיווק שולחנות אוכל מעוצבים בעיצובים מובילים

חברת לוז דיזיין מתמחה בשילוב שולחנות אוכל מעוצבים בבתי לקוח. החברה מאפשרת לכם לבחור את דגם השולחן הנדרש באמצעות הדמיית מחשב חכמה, בה ניתן לבחור בין שולחן עץ לשולחן שחור בעיצובים שונים. ניתן להזמין דגם מלבני או עגול ולהתמקד בפונקציות הנדרשות לכם בשולחן: דגם נפתח או בעל גודל קבוע. השירות כולל ייעוץ\ מכירה, הובלה והתקנה במיקום הנדרש בחדר האוכל בבית הלקוח.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!