קונסולות מעוצבות במגוון סגנונות

מעוניינים לממש בחירה חכמה של קונסולות מסוגננות? כאן תוכלו לקבל את כל המידע על העיצוב הניחשק של פריטי ריהוט אלו באמצעות עדכון לגבי הדגמים הנבחרים המאפיינים בתים סטייליסטים רבים. הדבר יסייע לכם לבחור את רהיט האחסון המוביל שיספק את כל הפתרונות שאתם צריכים ועל הדרך – ישביח את העיצוב בכל רחבה בה הוא יימצא.

קונסולות לכניסה לבית הלקוח

קונסולות לכניסה לבית משמשות להתארגנות עם החפצים האישיים כשנכנסים או יוצאים מהבית. אלו קונסולות מעוצבות במגוון דרכים, ויש על העיצוב בכדי לרמוז על הייעוד של התשתית. לדדוגמה, קונסולה עם מראה מחוברת אליה היא ככל הנראה רהיט איפור המשמש להתארגנות חזותית שלכם לפני היציאה מהבית קונסולות מדפים פתוחים מאפשרות להניח את החפצים האישיים במהרה מבלי להתעסק בדלת או במגירה. קונסולות שיש בהן גם מגירה נועדו לאחסון מוגן של אותם פריטים, לצד האפשרות לאחסן באופן מהיר על המידוף הפתוח. קונסולות מעוצבות אלה מגובשות בעץ מלא בעיצוב כפרי אותנטי.

קונסולות להצבה בסלון הביתי

קונסולות מעוצבות עבור סלונים ביתיים הן פריטי אחסון המבוססים על מגירות רוחב. רוחבו של הרהיט מאפשר לו או להחליף את המזנון במקרה שהסלון ממש קטן, או לשמש כפתרון אחסון נוסף כאשר הסלון גדול וצרכי האחסון גדלים. מזנון זה ניתן לגיבוש בשלוש דרכים: או מעץ מלא בלבד, או מעץ בשילוב פרזול שחור על העמודים והידיות או מעץ, פרזול שחור ומדף זכוכית מבריק בחלק העליון. קונסולות מעוצבות בטכניקות אלה מיועדות לסלונים המעוצבים בעץ בהם נדרשים רהיטי המשך להרחבת מוטיב זה.

לוז דיזיין – קונסולות מעוצבות בעץ ובמגוון רחב של טכניקות

לוז דיזיין הנה חברת בוטיק המציעה מגוון רחב של קונסולות מעוצבות לבתי לקוח. החברה מתמחה בעיצוב קונסולות עץ בכל הסגנונות, החל מעץ בודד ועד עץ בשילוב פרזול מתכתי שחור וזכוכית. חברת לוז דיזיין מעמידה לרשות הלקוח הדמיית מחשב המאפשרת לו למצוא בקלות את הרהיטים המתאימים ביותר למה שנדרש בסלון או במבואת הכניסה שלו. בואו לממש את בחירתן של קונסולות מעוצבות בקלות וביעילות בבית לוז דיזיין! השירות כולל ייעוץ טרום מכירה, מכירה, הובלה והתקנה במיקום הרצוי ללקוח.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!