קונסולות אחסון ביתיות – כך מומלץ לבחור אותן

קונסולות אחסון הן הרהיטים שבוודאי תשמחו להציב בבית לתגבור האחסון הביתי או כרהיט סלוני מרכזי. אלו סוגים של קונסולות אחסון ישנן? כפי שרמזנו בפתיח, קונסולה היא בדרך כלל עזר-אחסון. זה לא מוצר אחסון עיקרי, אבל אם אתם צריכים מוצר להתארגנות לפני היציאה מהבית, ופתרון משלים לתכולה שאין לה מקום בסלון או במסדרון, לשם כך משתמשים בקונסולות. מנגד, כאשר סלון הבית מאד קטן, וכל מזנון עלול לגרוע חלק נכבד מהשטח, נהוג להציב קונסולה בתור מזנון, משום שזה רהיט דק יותר שמתאים לממדי חדר יותר קטנים.

הכל מתחיל בגיבוש מבנה הקונסולה

חשוב לתכנן את כמות המדפים שתבקשו שיהיו בקונסולה, ואת סוגיהם: מי מהם יהיו מדפי ארון ומי מדפי מגירה? כמה מדפים פתוחים יהיו על הקונסולות? מה יהיו ממדי הרוחב והעובי של הקונסולות? לגבי ממד אורך, הוא בדרך כלל בסדר גודל של שולחן בר ממוצע.

לאחר מכן, חשבו על עיצוב המוצר

קונסולות מעוצבות הן בראש ובראשונה כאלה שמתאימות לעיצוב המתחם בו הן יוצבו. על מנת לבחור אותן בהצלחה חשוב לתכנן את הגוון והצורות העיקריות שלהן בתור רהיט בית כך שיתאימו ליתר התכולה שישנה בחדר או בסביבת ההצבה. את התאמתה של הקונסולה לעיצוב המקום מומלץ ליישם באמצעות הדמיית מחשב מקצועית על מנת שתהיה לכם היכולת להשוות בין תכולת הבית לתכולת הרהיט שאולי תבקשו לרכוש. פרטים על הדמיית מחשב זו – בפרק הבא.

הדמיית מחשב של חנות רהיטים מקצועית – הסביבה הטובה ביותר לרכישת קונסולות

באמצעות הדמיית מחשב של חנות רהיטים מקצועית תוכלו להשוות בין דגמי קונסולות שונים לבין מראה החדר או המרחב בו הן תוצבנה. בדרך זו אתם תוכלו לבחור מוצר מעוצב באופן מדויק העונה על צרכי המקום ולהימנע מטעויות קריטיות בנושא. בנוסף, תוכלו לקרוא מפרטים טכניים ולבחור בחומרי ייצור מובילים בענף הריהוט.

לוז דיזיין – קונסולות בהזמנה אישית

בואו לבחור קונסולות מבית לוז דיזיין וליהנות מכל היתרונות: עיצוב מן המעלה הראשונה, גיבוש מבנה קונסולות המתאים לצרכים שלכם ובחירת רהיט שיתאים לסביבה הביתית בו הוא יוצב. השירות נעשה בידי אנשי מקצוע מעולים בענף הריהוט. למידע נוסף, פנו ללוז דיזיין!

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!