פינות אוכל מעוצבות במגוון טכניקות לבחירת הלקוח

מהן פינות אוכל מעוצבות ומהן האפשרויות שלכם במימוש הבחירה? פינות אוכל מעוצבות הן שולחנות וכסאות שהמראה שלהן נראה מיוחד ומלוטש באופן ניכר. פינות אוכל אלו מתאפיינות בשולחן מרשים ביופיו ובכסאות מעוצבים בשלל טכניקות כמו ריפוד, בניית עץ אומנותית וייצור חלק המספק למוצר עיצוב מודרני עכשווי. במאמר שלפניכם תוכלו ללמוד הכל על פינות אוכל מעוצבות ולמצוא את התשתיות המושלמות שיתאימו לשגרת החיים בבית שלכם.

הקדמה: על ההבדל בין פינות אוכל קבועות לנפתחות

אם אתם מרבים לארח אורחים וחגי ישראל מכונסים ברובם אצלכם בבית, כנראה שתצטרכו פינות אוכל מעוצבות נפתחות. פינות אוכל אלו מבוססות על שולחן נפתח המשנה את גודלו ומאפשר הגעה לממדים גדולים. זאת, בשונה משולחן קבוע שגודלו נשאר כמו שהוא משני טעמים: או שהוא שולחן ענק המתאים לחדרים רחבי יריעה או שהוא שולחן קטן המתאים לחדרים קטנים שאין מקום להתנהל בהם עם דגם נפתח.

פינות אוכל מעוצבות בסגנון מודרני

פינות אוכל אלו ייקחו את עיצוב ביתכם לעבר הכאן והעכשיו. הן מבוססות על עיצובים חלקים ובגדרך כלל מבריקים או בגוון שחור, והכסאות מבוססים על עיצוב מלבני לעתים עם ריפוד ולעתים בלעדיו, תוך ישיבה על העץ ישירות. היתרון של פינות אוכל מעוצבות בסגנון זה הוא שניתן לכנס אותן לכל סגנון עיצוב ביתי, גם אם הוא עתיק ואפילו וינטאג’ עמוק מאד. היתרונות בעיצוב מודרני נעוצים בעיקרם במינימליזם, המאפשר שילוב עם כל תכולה עיצובית וכמובן בחדר בו העיצוב כבר מתהווה בסגנון מודרני.

פינות אוכל מעוצבות בסגנון עתיק או כפרי

פינות אוכל אלו ייקחו את הבית שלכם לעבר עיצוב הבוטיק שהיה נהוג בתקופות הקלאסיות או לעבר עיצוב כפרי קלאסי. פינות אוכל אלו מבוססות על שולחן מגולף וכסאות עם פיסולים וגילופים אומנותיים. בחירת פינות אוכל מעוצבות בסגנון זה תעשיר מאד את ביתכם ותספק התאמה מושלמת במיוחד אם התהווה לו כבר עיצוב כפרי או עתיק בחדר המיועד.

בחירה מעשית של פינות אוכל מעוצבות בחברת “לוז דיזיין”

פינות אוכל מעוצבות ניתנות לבחירה בחברת “לוז דיזיין” באמצעות הדמיית מחשב מתוחכמת המבוססת על בחירה מהבית. ניתן לבחור פינות אוכל מעוצבות תוך עיון בתמונות והתמקדות בפינת האוכל המתאימה לעיצוב המבוקש. מומלץ לממש בחירה זו מהחדר המיועד להיות פינת אוכל על מנת להגיע לתוצאה אופטימאלית ומושלמת.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!