עיצוב פינות אוכל – כך תגבשו אותו

מעוניינים לדעת כיצד מעצבים פינות אוכל בעידן המודרני? בואו להכיר את כל מה שאתם צריכים בשביל לגבש בחדר האוכל שלכם את מיטב פינות האוכל האיכותיות ביותר! במאמר שלפניכם נספק פרטי מידע שיסייעו לכם להחליט לגבי גיבוש פינות האוכל בבית, מהשולחן ועד הכסאות. המאמר יצביע גם על מוצרי איכות וימנע מכם לרכוש פריטים שאינם עמידים לשנים ארוכות.

גיבוש המבנה של פינת האוכל – משם הכל מתחיל

לפינת האוכל שני סוגי מבנים, נפתח או קבוע. פינות אוכל נפתחות מבוססות על שולחן המשנה את גודלו ומתרחב באמצעות פתיחה. בפינות אוכל קבועות השולחן הנו בעל גודל קבוע. פינות אוכל עשויות להיות עגולות או מלבניות לבחירתכם. חשוב לתכנן את המבנה על פי תפיסת העולם שלכם וגם בהתאם לפרקטיקת השימוש הצפויה. לדוגמה, אם אתם חושבים שההיררכיה של ראש-שולחן לא צריכה לתפוס מקום, מומלץ לדבוק בשולחן עגול ולא מלבני. אם אתם מרבים לארח, מומלץ לבחור בדגם נפתח ולא בדגם בו השולחן הוא בגודל קבוע.

גיבוש העיצוב של פינות אוכל

לעיצוב פינות האוכל שתי נישות עיקריות – מראה כהה או דמוי בטון, לעומת מראה עץ. למעשה, כל השולחנות עשויים עץ אבל הודות לטכניקות הצביעה של השנים האחרונות ניתן לגבש אותם גם בצבעים כהים ואפילו בצבע אפור מיוחד המחקה בטון. פרזול השולחן, כלומר רגליו התחתונות, עשוי בדרך כלל ממתכת. כשאתם בוחרים את עיצובן של פינות אוכל, חשוב לבסס אותו על יתר חדרי הבית אבל גם לדבוק בדקורציה הרצויה בעיניכם מבחינת המראה החיצוני שלה.

גיבוש כסאות פינת האוכל

בדרך כלל, כסאות של פינות אוכל ייראו אינטגרליים ביחס אליהן, אבל זה לא מחויב המציאות. ניתן לרכוש שולחן עץ ומסביבו כסאות שרק אחד מהם בצבע עץ והשאר צבועים בלבן ובשחור. הכסאות עשויים להיות מעץ גם באזור הישיבה או להיות מגובשים בריפוד, לבחירתכם.

פינות אוכל של לוז דיזיין – נוחות ואיכות

בואו להסדיר פינות אוכל בבית לוז דיזיין וליהנות מכל היתרונות! כסאות אוכל מבית לוז דיזיין מספקות לכם את כל המה שאתם צריכים בשביל להשיג איכות, נוחות ועיצובים חסרי תקדים. למידע נוסף, פנו לבית לוז דיזיין!

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!