ספריות קודש מעוצבות מעץ מלא ופרזול מתכתי איכותי

לספריות הביתיות משמעות מיוחדת הן עבור עיצוב הבית והן עבור השימוש הפרקטי לחובבי הספרים. במאמר שלפניכם תוכלו לקבל מגוון רעיונות לעיצוב ספריות קודש חדשות. באמצעותם, הסלון שלכם ייראה מעוצב, מלוטש ומאובזר במיוחד וישמש כאחד מחדרי הקריאה האטרקטיביים שניתן לתכנן.

ספריית עץ עם מדפי מתכת

זהו הבסיס לעיצוב ספריות קודש. מדפי העץ, במיוחד בצבעים כהים עם מרקם  מבוקע, מסמלים יותר מכל את העיצוב העתיק והמסורתי. כשמתבלים זאת עם פרזול מתכתי שחור וארונות עם ידיות בחלק התחתון של הרהיט, אתם יוצרים אזור קריאה אטרקטיבי במיוחד.

תכנון מבני של ספריית הקודש

כמובן שלא כל מוסד או בית מגורים מכיל את אותה כמות ספרים ולכן יש לתכנן בהתאם למצאי שלכם. ההמלצה שלנו היא תמיד לבחור רהיט יותר גדול מקיבולת הספרים שלכם על מנת שיהיה לכם לאן להתרחב במהרה. בתכנון המבני עליכם לקחת בחשבון ניואנסים כמו מדפים סגורים וגבהים משתנים של מדפים בהתאם לגודל הספרים. חשוב לעיין היטב בספרים ובכתבי הקודש שלכם ולעשות סדר בהתאם למבנים שלהם בשביל לגבש את המיפוי של ספריות קודש באופן מושלם.

עיצוב דקורטיבי במרקם קלאסי בכל ספריית קודש

אחד היתרונות הבולטים בספריית קודש הוא העיצוב שמחזיר אותנו שנים רבות אחורה לתקופה הקלאסית הנוצצת, שחוותה פריחה בתחום רהיטי העץ. כשאתם מחליטים לרכוש ספריות קודש אתם לא רק מספקים מקום לספרי הקודש שלכם אלא גם קובעים מרקם עיצובי עשיר במונחים של המאות ה- 19 וה- 18, בהן שימוש בעץ היה אלמנט מרכזי ואומנותי במיוחד.

בחירה מעשית של ספריות קודש בבית לוז דיזיין

ספריות קודש ניתן למצוא ביעילות ובקלות בהדמיית המחשב של חברת לוז דיזיין. הספריות מעוצבות במונחים של העבר, עם כל הטקסטורות הקלאסיות, החל ממידוף העץ ועד מדפי המתכת, החל מדלתות הארונות מלמטה ועד לידיות. אם אתם מתעניינים בהשבחת חדר הקריאה שלכם עם ספריות קודש קלאסיות, הגעתם למקום הנכון. גשו להדמיית המחשב ובחרו את הספריות המושלמות שמתאימות יותר מכל לחדר הקריאה שלכם. השירות כולל ייעוץ, מכירה, הובלה והתקנה במיקום המדויק בביתו של הלקוח. נותנים שירות גם למוסדות קודש מכל סוג.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!