ספות פינתיות – כל מה שנדרש לעיצוב הסלון

באמצעות ספות פינתיות – ניתן להכניס לסלון שלכם את השינוי המיוחל. בשונה מספות העומדות במרכזו של החדר, הצבה פינתית מרחיבה משמעותית את מימד הרצפה ויוצרת ארגונומיה מיטבית בין אזור הישיבה לפתרונות האחסון שנמצאים ממולו. יתרון נוסף הוא שהרצפה מתבלטת ומתאפשר לה להשתתף בעיצוב החדר כנדבך נוסף. על מנת להבטיח את בחירתן של ספות פינתיות על הצד הטוב ביותר, גיבשנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת ולהכיר

מבנה הספה – התצורה הבסיסית שלה

אפיון המבנה הוא השלב הראשון בגיבוש העיצוב של ספות פינתיות. המבנה הוא אסופה של אלמנטים חיצוניים אשר עליהם מבוססות הספות. כל אחת מהן עשויה להתבסס על רגלי אלכסון או רגליים ישרות ועל עיצוב שטוח ומלבני המשדר מודרניזם לעומת עיצוב עגול ושמנוני מעט המזכיר דקורציה עתיקה של פעם. כמו כן, לאורך המשענת יש משמעות. הוא עשוי להיות ארוך המתאים לישיבה ממושכת או קצר, המתאים יותר לרביצה.

עיצוב חזותי של הספה – כך היא תיראה

ספות פינתיות עשויות לשדר מראה דקורטיבי מודרני המבוסס על צורות חלקות ומלבניות במרקם דק, לעומת מראה עתיק המתבסס על כפתורי קפיטונז’, דבשות על המשענת ותצורות נוספות המבוססות על צורה עגולה ועבה. חשוב לבחור במרקם עיצובי שלדעתכם משתלב הכי טוב עם הסלון שלכם ושמבטא את טכניקת העיצוב הרצויה בעיניכם. כמו כן, חשוב לגבש גוון עבור ספות פינתיות אשר ייתן את האימפקט הנכון לחדר. בחדר קטן, מומלץ להתמקד בגוונים כהים בדרך כלל ובחדר גדול ניתן לשים את הזרקור על הצבעים היותר בהירים.

לוז דיזיין – הבחירה המושלמת של ספות פינתיות מובילות

בחברת “לוז דיזיין” תוכלו לממש את בחירתן של ספות פינתיות מן המעלה הראשונה על הצד הטוב ביותר. החברה מבססת את פועלה על הדמיית מחשב מהמובילות בשוק, באמצעותה ניתן לבחור בקלות ספות פינתיות בעלות ליטוש מיוחד. הבחירה מומלצת לביצוע מהסלון הביתי שלכם על מנת למצוא את ההתאמה המושלמת בין הרהיט לבינו. מומלץ לקרוא בשקידה את הכתוב על כל רהיט בכדי להבין מהן המידות ומהם הגוונים המדויקים שמופיעים בכל תמונה. מומלץ להיוועץ בצוות המכירות של “לוז דיזיין” בטרם הרכישה.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!