סלונים מעוצבים – כך מומלץ לתכנן אותם

כיצד מומלץ לתכנן סלונים מעוצבים? במאמר שלפניכם נשיב על שאלה זו. סלונים מעוצבים הם בראש ובראשונה חדרי האורחים שלכם. ככאלה, הם צריכים להיראות מאד ייצוגיים ולהתאים לתפיסת העולם העיצובית שלכם. בנוסף, עליהם להתבסס על ריהוט איכותי שיחזיק לשנים רבות ולא ישקע כעבור זמן קצר. כיצד גורמים לזה לקרות? במאמר שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד לבחור באחריות את הסלונים שלכם.

הרכישה חייבת להתבצע אך ורק בחנויות רהיטים

מחסני ריהוט עלומים, או רשתות שיווק כלליות לבית, בהם רהיטים הם עוד נישת מכירה, אינם מקומות שניתן להסתמך בהם על איכותם של רהיטים, בוודאי לא של סלונים מעוצבים. גם אם חלק מהרהיטים שם נראים טוב מבחינה עיצובית, זה לא אומר כלום על הפרקטיקה של השימוש בהם. אם הם שוקעים כעבור 4 חודשים הם נהפכים ללא שמישים ואת הכסף עליהם כבר ניצלתם. סלונים מעוצבים רוכשים אך ורק בחנות ריהוט פרטית המייבאת את הרהיטים תחת תקנים מחמירים ביותר בתחום הבנייה וחומרי הייצור.

מומלץ לגשת לרכישה עם תכנון מבני מדוקדק

רק תכנון מבני מדוקדק יאפשר לכם להגיע לסלון שחיפשתם בלי להתעכב יתר על המידה על פרטים. כשאתם מכוונים לרכישת סלונים, חשוב לתכנן האם הפריסה שלהם תהיה פינתית או מרכזית, היתרון בסלון פינתי הוא בחיסכון במקום במתחם הסלון וגם חשיפה של כמה שיותר אריחים ברצפה, שתיקח חלק פעיל בעיצוב. זאת, בשונה מסלון מרכז, בו הרהיטים מסתירים את כלל הריצוף ועומדים במרכז החדר כאמצעי עיצוב בלעדי.

חשוב לגבש עיצוב מראש כדי לדעת מה הציפיות שלכם

סלונים צריכים להיות מבוססים על עיצוב לשביעות רצונכם: צבע וצורה של כל גוף ריהוט. השולחנות של הסלון יכולים להיות עגולים או מלבניים, ולהיות מבוססים על רגליים או על בסיסים תחתונים במגוון צורות ועיצובים. ספות הסלון עשויות להיות שטוחות בתצורה מודרנית או מעט יותר עבות ועגולות בתצורת עיצוב אותנטית יותר. מומלץ לגבש את צבעי הרהיטים ביחס לתפאורת החדר ואם החדר מיותם עדיין מבנייה, אז על פי מה שאתם מוצאים לנכון כפריטים יפים ומעוצבים.

לוז דיזיין – סלונים מעוצבים איכותיים

בבית לוז דיזיין תוכלו לרכוש סלונים מן המעלה הראשונה, עם רהיטים שעומדים בתקנים מערביים נוקשים, ומגובשים במיטב העיצובים. למידע נוסף, פנו ללוז דיזיין!

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!