מראות מעוצבות בסגנונות שונים – דגמים נבחרים

בשורות הבאות נלמד על מספר דגמים של מראות מעוצבות ונראה לאן ניתן להוליך את העיצוב הביתי בתחום זה. מראות מעוצבות ניחנות בשני אלמנטים, המראה עצמה והמסגרת. מה שמעטים יודעים הוא שהמתכת אינה חייבת להימצא רק מסביב, אלא גם בתוך הזכוכית בפורמטים שונים. מי שמחפש את עיצוב המראות המתקדם ביותר, יוכל לקרוא על דגמים מסוגים אלה בשורות הבאות.

מראות סטנדרטיות

בשביל להיכנס לעומק לעולם העיצובים המיוחד, יש ללמוד תחילה על המראות הסטנדרטיות, אלה שמבוססות על מסגרת וזכוכית בתוכה. בסוג זה של מראות ניתן לבחור גם דגם עגול וגם דגם מלבני, גם דגם נייד להחזקה בידיכם או להצבה על השיש וגם דגם להברגה על הקיר. מסגרות של מראות מעוצבות בסגנון סטנדרטי יהיו בדרך כלל מוזהבות אל ניתן, בחלק מהדגמים, להזמין גם מסגרת שחורה.

מראות מלבניות בעלות מראה ייחודי

ניתן לבחור מראה מלבנית המשמשת כמסגרת ובתוכה מצויה זכוכית עגולה. צבע המסגרת מוזהב וצבע ההיקף של הזכוכית העגולה שחור מעודן. ניתן גם לבחור מראה עם מסגרת מוזהבת, כשבכל צלע יש עוד 2 מקבילים מזהב המצטלבים עם המקבילים האנכיים להם ויוצרים מרקם ריבועים דקורטיבי במיוחד בקצוות. אלו מראות מעוצבות שלא כדאי לפספס לפני שבוחרים את הדגם הסופי.

מראות עגולות בעלות מראה ייחודי

ניתן ליהנות ממגוון רחב של מראות מעוצבות עגולות, החל מעיגון צמוד קיר ועליו מראה עגולה שניתן לנדנד מצד לצד על מנת ליצור זווית צפייה אופטימאלית, ועד מראה עגולה חצי קשת בסגנון ערבסק עתיק עם קווי שתי וערב בתוכה. מראה זו מבוססת על מסגרת זהב ועל קווי שתי וערב בצבע זהה, ומתאימה במיוחד לבתים בעלי עיצוב עתיק ואותנטי.

בחירת מראות מעוצבות בבית לוז דיזיין

מראות מעוצבות ניתנות לבחירה קלה ופשוטה בחברת לוז דיזיין המספקת לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל למצוא את הדגמים המושלמים לקונסולת האיפור, לחדר המקלחת ולכל מקום בו נדרשת מראה. הבחירה נעשית מהבית שלכם באמצעות הדמיית מחשב. ההמלצה שלנו היא להימצא במקום הצבת המראה על מנת להתאים את דגם חלומותיכם למיקום המבוקש. ניתן ליהנות ממגוון רחב של עיצובים בהתאמה מושלמת לכל מקום בבית בו נדרשת מראה.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!