מראות מלבניות בעיצובים מיוחדים

מראות מלבניות משרות את העיצוב הבורגני העתיק והקלאסי, עם שילוב פרזול מוזהב יוקרתי. במאמר זה נתמקד במספר דגמים של מראות מלבניות שניתן לממש בבית הלקוח. מראות אלו אינן מתאימות לשימוש נייד, אבל יכולות להוות כלי עזר עבורן. כאשר מציבים אותן בקיר של קונסולה עם מראה ניידת, ניתן להשתמש בשתי המראות על מנת להתבונן בחלק האחורי של הגוף במקומות שלא ניתן לראות בעין בדרך אחרת.

מראות מלבניות שכולאות מראות עגולות

מדובר על מראה מלבנית חוסמת. המסגרת שלה מוזהבת ובתוכה נמצאת מראה עגולה עם מסגרת שחורה. שילוב זה יוצר מראה אותנטי במיוחד המתאים לשילוב בבתים בעלי עיצוב זהה. מראות מלבניות אלה ניתנות לגיבוש במידות קבועות, כשקוטר החלק העגול נע סביב ה- 60 ס”מ.

מראות מלבניות עם פיתוחי מתכת פנימיים

מראות מלבניות בהן המתכת לא משמשת רק למסגרת, אלא לעיצוב כלל חלקי המראה. במילים אחרות, יש מתכת ממש בחלק בו אנו צופים בעצמנו, בזכוכית. היא מתהווה בצורה של פסים המקבילים באופן מושלם למסגרת, כשבכל צד ישנם 2 קווים כאלה, בנוסף למסגרת עצמה. לכן, ניתן לראות בפיתוח הזה מעין הרחבה של המסגרת. דגם זה מיועד להצבה בחדרי שינה וליד קונסולות ופחות מתאים להצבה באמבטיה מבחינה חזותית בדרך כלל, בשל האלמנטים העגולים שנראים בה ממש לרוב.

פרזול מתכתי מוזהב בעיצוב מושלם בכל מראה

מה שבאמת מיוחד בדגמי מראות מלבניות הוא הפרזול המוזהב, אשר מעניק לעיצוב הזכוכית המשתקף משמעות מיוחדת. פרזול זה התאים לעיצוב הבורגני הקלאסי, שבשונה מאחיו המודרני התבסס על זהב, ממש כמו על הגוון הלבן כיום. לכן, מי שמחפש את המרקם הקלאסי האותנטי של העבר, ימצא זאת במראות הפרזול המוזהבות.

מראות מלבניות מעוצבות מבית לוז דיזיין

חברת לוז דיזיין הנה בית מומחים עיצוב מראות מלבניות. בואו לקחת את העיצוב שלכם צעד אחד קדימה ולבחור מראות בעלות לוק מנצח בכל המובנים! את הבחירה ניתן לממש באמצעות הדמיית מחשב. המראות ייעודיות להטמעה מול קונסולות, בחדרי שינה ובחדרי אמבטיה ומעלות את הלייפסטייל בחדרים הללו באופן מובהק. בחירה ביתית מהמחשב מעניקה למשתמש את התוצאות המדויקות ביותר מבחינה חזותית ועיצובית ולכן היא כדאית במיוחד.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!