מנורות ראטן מעוצבות – הכירו את האפשרויו

ראטן הוא גבעול עבה של דקל אסייתי המשמש לקליעה. בדומה לקש, הקליעה האומנותית מרכיבה את המוצר אך בשונה ממנו, מדובר על חתיכות עגולות ולא פסים דקים. בנוסף, מדובר על קליעה צפופה מאד ללא חורים בין פס אחד למשנהו, בשונה מקש שמכיל רווחי אוויר.

מנורת ראטן מס’ 1 – דקה וארוכה

מנורת ראטן דקה וארוכה מיועדת לתלייה על קיר בגובה סטנדרטי 2.4 מ’. בשל אורכה הארוך היא פחחות רלוונטית לחדרים בעלי תקרות נמוכות. הקליעה של מנורות ראטן מסוג זה נחשבת הצפופה ועל כן הצבע כהה. הדלקת המנורה גורמת לנורה שבתוך גוף התאורה לצבוע אותה בצבעי אור וזה מקרין אותו למרחק בתוך החדר.

מנורת ראטן מס’ 2 – עבה וקצרה

מנורות ראטן מסוג זה מיועדות לתלייה בחדרים גדולים בשל עובי גוף התאורה, אך לא בהכרח לתקרות גבוהות ביותר. הגובה יחסית נמוך ומאפשרת תלייה גם בחדרים עם תקרות נמוכות מגובה 2.4 מ’. יחד עם זאת, כשבוחרים לשים תאורה מרכזית ראטן מומלץ שהחדרים יהיו גדולים וגבוהים מפאת עובי גוף התאורה ומה שהוא משדר. מנורות ראטן אלו נקלעות בצורה צפופה ללא רווחים. צבען כהה והטמעת הנורה בתוכן והדלקתה גורמות לגוף התאורה להיצבע באור שמוקרן על כל רחבי החדר.

סגנון העיגון המתכתי לתקרה

סגנון העיגון של מנורות ראטן הוא מתכת מוזהבת עם קצה לחיבור פס מתכתי דק וגמיש. מדובר על מנורות תלויות המיועדות לעיגון באמצעות עזרים אלו. הן מתנדנדות ממש כמו הנברשות של פעם, וזה מה שעושה אותן למעוצבות ובעלות מראה מיוחד ואותנטי.

בחירת מנורות ראטן בחברת לוז דיזיין – הבחירה החכמה

בחברת לוז דיזיין תוכלו למצוא מנורות ראטן בקליעות אומנותיות שיספקו עיצוב ביתי מן המעלה הראשונה לכל חדר בו הן תוצבנה. מנורות ראטן של לוז דיזיין מאירות את הבית בטכניקה של צביעת עצמן על ידי אור הנורה, משום שלא ניתן לראות אותה מבעד לגוף התאורה. צביעה זו מקרינה אור על כל רחבי החדר בתפוצה רחבה, כשהבסיס נמצא מתחת לגוף התאורה, היכן שחור הנורה נמצא. אלו מנורות מעוצבות בסגנון אותנטי המשביחות מאד את סגנון העיצוב בחדרי הבית.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!