מנורות זרוע קיר להצמדה על גבו בעיצובים שונים

הצמדת מנורות לקיר רלוונטית בלא מעט מקרים. במסדרונות בהם לא הוטמעה מנורה תלויה מרכזית, או בקיר שנמצא מעל חלונות זכוכית, שימוש בפתרונות תאורה אלה ממש מתבקש. בואו להכיר דגמים שונים של מנורות זרוע קיר המאפשרות עיצוב אותנטי של פעם, עם מיטב הגוונים הכהים, שחור, מוזהב, נחושת, קש וזכוכית. בחלק מהדוגמאות, העיצוב האותנטי העגול והמיוחד אף נוצר בדגמים בעלי גוון לבן לחלוטין.

מנורות קיר גוף זכוכית

מבחר של מנורות זרוע קיר בעלות גוף זכוכית שקוף. בואו ליהנות מגופי תאורה לנורה אחת, לשתי נורות או לשלוש נורות! מנורות זרוע קיר מאפשרות הטמעה של נורות על גבי גופים חצי עגולים מלאים, לצד עיצובים מיוחדים ונדירים כמו גוף תאורה שעון חול המיועד לשתי נורות בקצה, או גוף תאורה טיפת מים בו הנורה נמצאת בחלק התחתון העבה של ה- “טיפה”. דגם זה מעוצב בגוון מוזהב כהה והחלק אליו מבריגים את הנורה נראה כמו פתיליה של פעם, עם זכוכית רשת ומתחתיה חלק מוזהב מרהיב עין.

מנורות קיר גוף קש

מנורות שונית מעגליות פחוסות שבתוכן נמצאת הנורה. בשל כך שזה עשוי מקש ולא מזכוכית, הנורה מוסתרת בתוך הגוף, אך עוצמת האור “צובעת” את הקש ומאפשרת את הפצתו בכל מרחב החדר הפנימי. החלק שמוצמד לקיר הנו זרוע שיוצאת מהחלק העליון של בית המנורה, מזדקרת למעלה, מתעגלת כלפי מטה ומחוברת לקיר באמצעות דסקית עגולה. צבעי מנורות זרוע קיר אלו, נחושת או ברונזה.

מנורות קיר גוף לבן

כאן ניתן לחזות בשילוב נדיר של עיצוב צורה אותנטית, עם זרוע עגולה וגוף חצי מעגלי מעוצב, כשהגוון הוא לבן. על אף התאמתו לעיצוב המודרני, ישנם לא מעט בתים בהם העיצוב הוא מסורתי כפרי בגימור לבן. מנורות זרוע קיר אלו מתאימות בדיוק לשילוב דקורטיבי זה.

לוז דיזיין – מנורות זרוע קיר אותנטיות מן המעלה הראשונה

בחירת מנורות זרוע קיר בחברת לוז דיזיין מספקת לכם את מלוא היתרונות! גופי תאורה של Loz הנם מגובשים בעיצובים אותנטיים וכפריים ומתאימים במיוחד לבתים בעלי חזות עיצובית זו. בואו למצוא את מיטב פתרונות התאורה לשילוב דקורטיבי במיוחד בבתיכם!

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!