מגוון רחב של שולחנות אוכל עגולים

במאמר זה תוכלו ללמוד על שולחנות אוכל עגולים, הרהיטים שבעת האחרונה נ עשו פופולאריים במיוחד. שולחנות אוכל עגולים מאפשרים לכם ליהנות מישיבה עגולה המתאימה למי שאינו חפץ בהיררכיה של ראש שולחן, וגם מעיצוב בוטיק נדיר שיכול להיות מנת חלקכם בפינת האוכל. מהן האפשרויות לבחירת שולחנות אוכל עגולים? הכירו את האפשרויות לבחירת הרהיט מהפופולאריים בפינת האוכל העכשוויות.

שולחנות אוכל בעלי מבנים קבועים

שולחנות אוכל עגולים מסוג זה ניתנים לבחירה במגוון רחב של ממדים. הכרת הממד הנדרש עבורכם מאד חשובה משום שלא מדובר על דגם נפתח אלא על דגם קבוע. מהי המשמעות? זהו דגם בעל גודל אחיד שאו שמתאים לחלל קטן מאד שאין אפשרות להטמעת שולחן נפתח בתוכו או שמתאים לחלל ענק שניתן לניצול בגודל מקסימלי ללא צורך בדגם נפתח. מאד חשוב לבחור את השולחן על פי אמות מידה עיצוביות, וללא ספק ניתן לגבשן בקלות כשבהדמיית מחשב של חברת רהיטים נהנים מתמונות של שולחנות עתיקים או בעיצוב מודרני בצבעים ובדגמים שונים.

שולחנות אוכל בעלי מבנים נפתחים

שולחנות אוכל אלו מתאימים לרוב חדרי האוכל בישראל, בגודל ממוצע עם שאיפה לארח אורחים. שולחנות אוכל עגולים מסוג זה נשארים בגודלם המקורי כאשר אין אורחים ונפתחים כאשר הם מגיעים. הפתיחה קלה ופשוטה ומאפשרת לכם להגדיל את השולחן בקלות רבה מאד. השולחנות ניתנים לעיצוב במגוון רחב של דקורציות לבחירתכם, החל מהמודרנית ועד לעיצוב עתיק וקלאסי של פעם. הדמיית מחשב של חברת רהיטים פורסת בפניכם מגוון רחב של שולחנות אוכל עגולים במתכונת זו, לבחירתכם.

לוז דיזיין – הבחירה המושלמת של שולחנות אוכל עגולים

בחברת לוז דיזיין תוכלו ליהנות משולחנות עגולים לפינת האוכל שלכם. שולחנות אוכל עגולים של “לוז דיזיין” ייקחו את פינת האוכל שלכם למעלה העיצובית הבאה וייצרו בה את כל הנדרש לישיבה נוחה, ידידותית ועל בסיס רהיט מעוצב ויוקרתי. ניתן לבחור בין דגם נפתח המשנה את גודלו לבין דגם בעל גודל קבוע. הבחירה נעשית בקלות באמצעות הדמיית מחשב חכמה המאפשרת לכם למצוא את העיצוב המתאים ללא כל קושי. חשוב להיוועץ עם צוותי המכירה לפני הרכישה לבירור מפרט מידות, גוון מדויק ופרטים נוספים שברצונכם לדעת.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!