מגוון רחב של גופי תאורה לבית בעיצובים אותנטיים

מהן האפשרויות שלכם להטמעת גופי תאורה לבית אם אתם מעוניינים לכונן עיצוב כפרי אותנטי? בואו לבחון את כל האפשרויות שלכם לבחירת הפריטים המושלמים! העיצוב האותנטי נבדל מהמודרני לא בפונקציונאליות אלא בדרך בה הרכיבים נראים. אם אתם רוצים שגופי התאורה ייצמדו לתקרה או לקירות, זה משהו שניתן לביצוע, אבל בשל כך שהעיצוב מוגדר אותנטי, ההצמדה תהיה באמצעות עמודי מתכת דקים, ולא באופן ישיר על הקיר. זאת, בשונה מתלייה אותנטית שמבוססת על חוטים עבים מעוצבים.

גופי תאורה שניתן להצמיד לתקרה או לקיר

גופי תאורה לבית בסגנון זה מכילים בחלקם מקום לנורה אחת ובחלקם מקום למספר נורות. אלו גופי תאורה שניתן לעצב בכל צבע שתרצו, לבן, זכוכית שקופה, שחור, מוזהב, ואפילו בחומר לא מתכתי כמו קש או ראטן להדגשה מסיבית של העיצוב הכפרי. תאורה לבית בסגנון עיצוב זה ניתנת אף ניתנת להצמדה לקיר אבל לא להצמדת הנורה עצמה, אלא של החלק העליון של גוף התאורה. הדבר מקנה את אותה יציבות כמו של הצמדת נורה לקיר במתכונת מודרנית.

גופי תאורה תלויים להעמדת עיצוב אותנטי קלאסי

פתרונות תאורה לבית על בסיס תליית גופי תאורה קיימים במגוון רחב. ניתן לרכוש מנורות פעמון או מנורות עגולות המשמשות להטמעת נורה יחידה, או פסי תאורה בהם מטמיעים 3 או 4 נורות בשורה. תאורה לבית במתכונת תלויה מגיעה עם חוטי תלייה עבים אך בשונה מהתקני ההצמדה לקיר הם עדיין חוטים ועל כן אלו מנורות תלויות. ניתן לגבש את אופני התלייה בסגנונות מגוונים, החל מהסדרת גופי תאורה בצבעי זכוכית ומתכת ועד גיבושם בקש קלוע או ראטן.

בחירה מעשית של תאורה לבית באיכות חסרת פשרות מבית לוז דיזיין

חברת לוז דיזיין משווקת פתרונות תאורה לבית בסגנונות האותנטיים. ניתן למצוא בעמודי החברה תאורה לבית במרקם מוזהב, קש, ראטן, זכוכית ואפילו לבן במרקם אותנטי. תאורה לבית של לוז דיזיין משרה בבית את העיצוב הכפרי הקלאסי האותנטי ועל כן מקפיצה מאד את רמת העיצוב הקיימת בכל מרחב. ניתן לבחור רכיבי תאורה לבית בקלות וביעילות באמצעות הדמיית מחשב חכמה מבית לוז דיזיין ולמצוא את התשתיות הרלוונטיות עבורכם.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!