מבחר שולחנות בר מלבניים לבחירתכם

שולחנות בר מלבניים אקוויוולנטיים לשולחנות פינות אוכל בהיקף השימוש. לא מדובר על שולחנות לפינת קפה מזדמנת של 2 איש, אלא ברהיטים שניתן לארח סביבם לפחות 5 מהם, ולרוב יותר. את הרהיטים הללו צורכות משפחות ללא אי למטבח, והם יוצרים אפקט זהה אליו באמצעות הצבה במיקום זה. אפשרות אחרת היא כאשר פינת האוכל גדולה ויש שטחים לא מנוצלים, אותם ניתן לעבות עם שולחנות אוכל מלבניים רחבים. אלו אפשרויות ישנן? בוארו להכיר את מגוון שולחנות הבר המאפיין את ימים אלו ממש.

שולחנות בר עץ מלא

שולחנות בר מלבניים אלה עשויים מעץ מלא, מהרגליים ועד הראש. למי הם מתאימים? ובכן, לבתים סטייליסטים המאוהבים באפקט רגלי האלכסון ששוטף את כל תחומי חיינו, מכסאות האוכל ועד שולחנות הסלון. כמו כן, לחובבי העץ והעיצוב הכפרי והאותנטי במהותו. אלו שולחנות נדירים המשלבים בין תצורה מודרנית לעיצוב כפרי, וכאמור, מה שמיוחד מתאים לאנשים מיוחדים שמעצבים בתים מיוחדים, אז יש לכם הזדמנות למצוא את השולחן המתאים לבית שלכם.

שולחנות בר רגלי מתכת

שולחנות בר מלבניים המבוססים על רגלי מתכת. ניתן לבחור בין עיצוב מודרני מלא במתכונת קלאסית שאפיינה אותנו בעשר השנים האחרונות, המכיל רגליים ישרות פלס ובכך יוצר מלבן לא רק בראש השולחן אלא גם בתחתית, לבין עיצוב סטייליסטי המתאים יותר למונחים של ימינו ממש, עם רגלי האלכסון. בשני המקרים הרגליים שחורות וראש השולחן עשוי עץ בצבע אלון. צבע רגלי המתכת בשני המקרים שחור, מה שעושה את העיצוב מתאים לחובבי השילוב המפורסם בין צבע זה לצבע עץ, בו משתמשים רבות בהכנת מזנונים וספריות.

שולחנות בר מלבניים מבית לוז דיזיין – חוויה עיצובית ונוחה

שולחנות בר מלבניים מבית לוז דיזיין לוקחים את עיצוב הבית שלכם למעלה הבאה. אם אתם מתעניינים ביצירת פינת אוכל נוספת, מוגבהת, לצד פינת האוכל הרגילה, הגעתם למקום הנכון. שולחנות בר מלבניים של לוז דיזיין מיועדים בדיוק לכך ומספקים אפשרות אכלוס נרחבת סביבם. בואו למצוא שולחנות בר מלבניים המתאימים לבר הביתי שלכם או למטבח, ולשלב אותם תוך כינון עיצוב מן המעלה הראשונה ונוחות חסרת פשרות. השירות כולל ייעוץ, מכירה, הובלה והתקנה.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!