מבחר פינות אוכל עגולות לשדרוג בית הלקוח

פינת האוכל העגולה מהווה את הטרנד החדש של חדרי התכנסות ביתיים. השולחן העגול מאפשר ישיבה סימטרית סביבו ללא היררכיה של מסובים וראש שולחן, ולכל משתמש יש הרבה יותר מקום מאשר בדגם אלטרנטיבי. בואו ללמוד על דגמי פינות אוכל עגולות בשנים האחרונות ולמצוא את העיצוב המושלם לבתים שלכם.

פינות אוכל עגולות נפתחות

פינות אוכל עגולות מסוגים אלו מבוססות על שולחן עגול ובמרכזו חריץ לפתיחתו. הפתיחה מאפשרת את הגדלת השולחן. בחלק מהדגמים הוא הופך להיות מלבני עם קצוות עגולים ובחלק אחר של המקרים השולחן מקבל צורה אליפטית. הרעיון מאחורי פינות אוכל עגולות נפתחות הוא היכולת לארח כמות גדולה של אורחים ולהחזיר את השולחן לגודלו המקורי כאשר הם אינם נמצאים בביתכם.

פינות אוכל עגולות קבועות

פינות אוכל עגולות מסוג זה משרתות את מי שמתעניין בהשארת השולחן בגודל קבוע ללא הגדלתו כאשר מגיעים אורחים. זה עשוי לקרות בשני מצבים: או שהחדר ממש גדול ומאפשר אירוח שולחן ארוך ורחב בכל מקרה, או שהחדר קטן ועל כן לא מאפשר את הגדלת השולחן. מבחר פינות אוכל עגולות בגדלים שונים מתאפשר לבחירתכם. חשוב לעיין בהדמיית המחשב ולבחור בשולחן המתאים לגדלים ולעיצוב של חדרי האוכל שלכם.

בחירה סופית של פינות אוכל עגולות

פינות אוכל עגולות תיעשה באמצעות הדמיית מחשב חכמה של חברת רהיטים חדשים, בה ניתן לבחור את הדגם המבוקש. היתרונות של פינות אוכל עגולות הנם רבים ובולטים: הנאה מרהיט עגול ורחב, עיצוב מיוחד וליטוש מיוחד של הרגליים האלכסוניות בדרך כלל ביחס לראש הסימטרי של השולחן.

לוז דיזיין – פינות אוכל עגולות בעיצוב מיוחד

בחברת “לוז דיזיין” מספקים ללקוח פינות אוכל עגולות בעיצובים מיוחדים ועם נתונים שונים המתאימים לכל חדר בנפרד. חלק מהדגמים הנם נפתחים וחלקם ניחנים בגודל קבוע שלא ניתן לשינוי. באמצעות הדמיית המחשב החכמה של לוז דיזיין ניתן לבחור פינות אוכל עגולות מבלי לצאת מהבית. חשוב לשים לב לפרטים הקטנים שכתובים בדפי ההסבר, בנוסף לעיון הוויזואלי על מנת לדעת מה אתם עומדים לבחור. במידת הצורך מומלץ להיוועץ במומחי “לוז דיזיין” בטרם תתחייבו לתשתית פינת אוכל חדשה.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!