מבחר מנורות צמודות קיר בעיצובים אותנטיים

אם אתם שואפים לרכוש מנורות צמודות קיר, הגעתם למקום הנכון! כאן תוכלו לקרוא אודות מגוון מנורות בעיצובים אותנטיים על בסיס צבעים כמו שחור, קש ומוזהב ובגימור חרוט בעל מראה מסורתי מן העבר. אם אתם מתעניינים בהשבחת מראה התאורה שלכם, אלה האפשרויות שלכם להצמדת מנורות לקירות.

גופי תאורה לנורה בודדת

מנורות צמודות קיר אלה נועדו להברגת נורה אחת. ניתן למצוא שם את מיטב קשת העיצובים האותנטיים, עם מנורות חצי עגולות או פעמוניות המחוברות לצינורות מתכת עגולים וישרים. ניתן למצוא גם תצורות אותנטיות כמו מנורת טיפת מים, שצורתה נראית בדיוק כמו טיפה שזולגת מהכיור, עם קצה דק וחלק תחתון עגול ועבה, ומנורת שונית אותנטית עשויה קש במקום זכוכית.

גופי תאורה לשתי נורות

פתרונות תאורה אלה מבוססים על גוף תאורה דו ראשי, להברגת שתי נורות. כך, למשל הוא עיצוב שעון החול “אפ דאון”. בגוף תאורה זו מקבלים שעון חול עם חלק עליון עבה וחלק תחתון עבה כשהמרכז דק. בחלקי הקצה נמצאות הנורות והן עטופות פאנלי זכוכית, בעוד המרכז הדק הוא מתכתי מוזהב, וממנו יוצאת זרוע הברגה לקיר באותו הגוון. מנורות צמודות קיר מסוג זה נחשבות למעוצבות באופן מיוחד בעיקר בשל המראה האותנטי של שעון החול והימצאות הנורות לגובה ולא לרוחב.

גופי תאורה לשלוש נורות

פס זרועות שלישייה מאפשר לכם לחבר 3 נורות על גוף תאורה אחד. הפס ישר וצמוד קיר וממנו יוצאות 3 זרועות עגולות באותו הצבע, מחוברות לבתי נורות מעוצבים עם ראש מוזהב וכני זכוכית לחיבור הנורות. השילוב של זכוכית, מוזהב ושחור יוצר עיצוב אותנטי מן המעלה הראשונה, עם מרקם מתכתי מעוצב המהווה עבודת נפחות מתקדמת ומורכבת. ללא ספק, אלו מנורות צמודות קיר בעיצוב מיטבי.

מנורות צמודות קיר של לוז דיזיין – חגיגה עיצובית חסרת תקדים

בואו לבחור מנורות צמודות קיר של לוז דיזיין וליהנות מכל היתרונות! עיצוב אותנטי, חיבור נורות לגופי תאורה דקורטיביים במיוחד, והפצת תאורה חזקה למכביר בשל עיצוב חכם על בסיס ידע אופטי מוכח. מנורות צמודות קיר אלו ניתנות לשילוב בעיקר בבתים בעלי עיצוב אותנטי אך ניתן למקמן בכל מקום סטייליסטי באשר הוא וליהנות ממראה יוקרתי.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!