מבחר מזנונים מעוצבים לשילוב בסלון הביתי

בואו לגלות עולם שלם של עיצובי מזנונים! מזנונים מעוצבים בסגנונות שונים ייקחו את הסלון שלכם למעלה העיצובית הבאה. כאן תוכלו ללמוד על כך לעומק באמצעות בחינת אפשרויות לבחירת רהיט האחסון. המזנונים מבוססים על עיצוב בעץ ומגוון רחב של חומרי ייצור עמידים המעניקים להם את היתרון האיכותי למשך שנים רבות ללא בלאי נצבר.

מזנוני עץ מלאים

מזנונים מעוצבים העשויים מעץ מלא. בחלק מהדגמים ניתן למצוא זכוכית בחלק העליון. המזנונים הללו מבוססים על העיצוב הכפרי האותנטי, ובחלק מהדגמים ניתן למצוא דלתות מתכת שחורות. המזנונים הללו מכילים תאים מכל הסוגים, פתוחים, מגירות ותאי דלת מאווררים (עם חורים או חריצים קדמיים) המיועדים לאחסון נעליים.

מזנונים שחורים

מזנונים מעוצבים המשלבים בין מתכת שחורה לזכוכית. הם מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של תאי אחסון בהם ניתן להשתמש באופן מגוון. החל ממגירות ועד מדפים פתוחים, מאפשרים לכם המזנונים השחורים ליהנות מכל מה שנדרש בשביל לאחסן כל פריט סלוני טיפוסי.

מזנוני עץ בשילוב פרזול שחור

רהיטים אלו הנם מזנונים מעוצבים המציעים עושר דקורטיבי רב ומגוון רחב של תאי אחסון. אלו מזנונים המתאימים לעיצוב הביתי הנודע של עץ ושחור, בו הצבע השחור הוא גוון הפרזול. זהו אחד מהרהיטים המתקדמים בתחום העיצוב הביתי בשל מגוון רחב של תאי אחסון, כושר עמידות רב ועיצוב מקורי וחסר פשרות.

מגוון בסיסים מעוצבים למזנונים

ניתן לבחור או בבסיס מרחף, אותו לא ניתן לראות מרחוק ולכן המזנון נראה תלוי על הקיר. לחילופין, ניתן לבחור בבסיס עבה בעל נוכחות. הבחירה שצריכה להיעשות תלויה ברצונות העיצוביים שלכם וכמובן במה שהכי מתאים לעיצוב החדר המדובר.

בחירת מזנונים מעוצבים בפועל מבית לוז דיזיין

מזנונים מעוצבים ניתן לבחור באמצעות הדמיית מחשב של חברת הרהיטים לוז דיזיין. בחברה זו ניתן למצוא מזנונים מעוצבים מסוגים שונים ולהטמיע אותם בקלות בסלונכם. המזנונים מגובשים על פי קריטריונים מחמירים של בנייה ועיצוב ומקנים ללקוח את כל מה שהוא צריך בשביל ליהנות מאיכות חזותית, ארגונומית ותפעולית. בואו למצוא את הפריטים המושלמים לשילוב בסלון שלכם ולכינון שגרת אחסון איכותית מן המעלה הראשונה. השירות כולל ייעוץ, מכירה, הובלה והתקנה.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!