מבחר דגמי קונסולות לכניסה לבית

קונסולות לכניסה הנם רהיטים המשמשים להתארגנות לפני יציאה מהבית ולהנחת החפצים האישיים ברגע שנכנסים אליו. מעוניינים לדעת אלו אפשרויות בחירה של קונסולות לכניסה לביתכם ישנן? בואו לבחור את הקונוסולות שלכם באופן מושלם באמצעות עדכון על דגמים נבחרים שניתן לממש ממש אצלכם בבית.

קונסולות מדפים פתוחים

קונסולות כניסה עם מדפים פתוחים הם הרהיטים האידאליים להתנהלות בכניסה לבית שלכם. ניתן לאחסן בהם את החפצים באופן מידי ולא צריך לפתוח שום התקן בשביל להניח אותם. אלה פשוט רהיטי עבודה לאחסון החפצים האישיים ותו לא. מי שמחפש פתרון פרקטי ומעוצב ימצא אותו בוודאי כאן.

קונסולות מדפים פתוחים ומגירה

קונסולות אלה מיועדות גם לאחסון מהירה של החפצים האישיים וגם לאחסון מוגן של אלה הדורשים הסתרה. המגירה בקונסולה מקיימת בדיוק את זה ומגובשת במיטב העיצובים, כולל בידית פרזול מהודרת. קונסולות אלה פרוסות בדרך כלל לגובה ולא לרוחב, שכן קונסולות רוחב מתאימות יותר כמזנוני סלון ופחות להתנהלות בתוק קונסולות לכניסה לבית.

בסיסי קונסולות מעוצבים

מגוון רחב של בסיסי קונסולות לשימושכם! ניתן לבחור דגמים של קונסולות לכניסה בהם הבסיס מרחף, כלומר לא נראה מרחוק והתחושה היא שהרהיטים תלויים על הקיר. לחילופין, ניתן לבחור קונסלות לכניסה עם בסיס גלוי ועבה שנראה על הקרקע גם ממרחק. הבחירה נעשית באמצעות הדמיית מחשב של חברת רהיטים מובילה.

בחירה מעשית מומלצת של קונסולות לכניסה

קונסולות לכניסה מומלץ לממש באמצעות הדמיית מחשב של חברת רהיטים. בדרך זו אינכם נדרשים לצאת מהבית ואתם יכולים לדעת מראש מהו הרהיט שהכי יתאים למבואת הכניסה שלכם. בדרך זו ההסדרה של רהיטי אחסון במבואת הכניסה סלולה ואתם יכולים למצוא את הדגם המתאים בקלות רבה מאד.

קונסולות לכניסה של לוז דיזיין – חוויה עיצובית ופרקטית

רהיטי קונסולות לכניסה לבית של לוז דיזיין הנם רהיטים מעוצבים ואיכותיים המחזיקים מעמד למשך שנים ארוכות. הם מגובשים במיטב העיצובים, חלקם מבוססים על מרקם מגורען דמוי שעם וחלקם על דלתות ומגירות חלקות לצד מדפים פתוחים בעיצוב דומה. בואו לממש את בחירתכם באופן מושכל באמצעות הדמיית המחשב של החברה ולמצוא את הקונסלות המובילות לשימוש ביתי יומיומי

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!