ליהנות ממגוון פינות אוכל נפתחות לאירוח ביתי

מתעניינים בפינות אוכל נפתחות המאפשרות לארח אורחים בחדר האוכל? כאן תוכלו להיחשף למגוון רחב של דגמים אפשריים לבחירתכם. בואו להכיר את עולמן המופלא של פינות אוכל נפתחות ולבחור את המיטבית ביותר עבור חדרכם!

פינות אוכל נפתחות מלבניות

פינות אוכל נפתחות מסוג זה מבוססות על השולחן המלבני. לרוב, תופענה פינות אוכל אלה בצורת ריבוע סימטרי וכאשר הן תיפתחנה הוא יהפוך למלבן ארוך. הדבר מאפשר לכם לארח קבוצת אורחים בינונית-גדולה ולהתנהל בקלות רבה בעת האירוח ולאחריו. הפתיחה והסגירה של השולחן קלות מאד. פינות אוכל נפתחות אלו מגובשות במגוון רחב של עיצובים, החל מהדקורציה המודרנית העכשווית ועד עיצובים עתיקים למיניהם.

פינות אוכל נפתחות עגולות

פינות אוכל נפתחות מסוגים אלו מבוססות על השולחן העגול. כאשר הוא נפתח הוא עשוי או ליצור צורה של מלבן עם קצוות עגולים או להתהוות בתור אליפסה. פינות אוכל מסוגים אלו מאפשרים התנהלות קלה ופשוטה עם השולחן והן ניתנות לבחירה במגוון רחב של עיצובים, החל מהדקורציה המודרנית ועד לעיצוב העתיק והכפרי. פינות אוכל נפתחות אלו מאפשרות לארח קבוצת אורחים בינונית-גדולה.

בחירה מעשית של פינות אוכל נפתחות

הבחירה נעשית באמצעות הדמיית מחשב של חברת רהיטים חדשים המאפשרת לכם להגיע למיטב השולחנות המעוצבים. בחירה זו נעשית בקלות רבה וכוללת גם בחירת סט כסאות מרופד או מעץ מלא לבחירתכם. הממשק מאד קל לשימוש ומאפשר למצוא בדיוק את מה שמתאים לפינת האוכל שלכם ללא סייג. בואו ליהנות מפינות אוכל מעוצבות בליטוש מיוחד.

פינות אוכל נפתחות של לוז דיזיין

מעוניינים לשנות את שגרת האירוח בפינת האוכל? פינות אוכל נפתחות של לוז דיזיין מספקות בדיוק את הנדרש! בואו להתרשם ממגוון רחב של פינות אוכל נפתחות הכולל פונקציות פתיחה וסגירה קלות לשימוש ועמידוּת חסרת פשרות של כל כסא ושולחן. פינות אוכל נפתחות של לוז דיזיין מתאפשרות לבחירה במגוון רחב של דקורציות, החל מהעתיקה ביותר ועד למודרנית העכשווית. פינות האוכל מעוצבות במגוון רחב של סגנונות וטכניקות בנייה ומאפשרות לכם למצוא את התשתיות המושלמות לחדר האוכל שלכם. פינות אוכל אלו יצעידו את הבית שלכם לשנים חדשות של מצוינות, שימוש קל ויעיל ובילוי שלא תרצו לסיים כשתשבו מסביב לשולחן.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!