כסאות בר מקש לכינון עיצוב כפרי מסביב למזנון

כסאות בר מקש מאפשרים לכם לכונן בבית את העיצוב הכפרי הספרדי הקלאסי. עם בטנה צהובה אדומה ורגלי עץ אומנותיות המזנון שלכם יעבור ללא ספק עיצוב מחדש למתכונת זו. לחובבי הקש והעיצוב המודרני ישנו פתרון אלטרנטיבי. כסא בר עם קש בצבע הצהוב המקורי, ורגלים מעולרדות עם צלע מעגלית שלוקחת את הכסא לעולם המושגים העכשווי. אם אתם חובבי ריהוט קש, יש לכם את כל הפתרונות לבר שלכם כאן.

כסא בר מקש בעיצוב ספרדי עתיק

כסא בר עם בטנת עבה המקנה את העיצוב הכפרי הבסיסי. מסביב לה, ישנן רגליים מלבניות מעץ בהיר ובחלק התחתון ישנם קווי רוחב המחברים את הרגליים אחת לשנייה. כסאות בר מקש מדגם זה משמשים לכינון אירועים בסגנונות עתיקים ומתאימים לשגרה הכפרית במהותה. ניתן למצוא כסאות בר מקש מדגמים אלה בהדמיית מחשב חכמה של חברת רהיטים חדשים.

כסא בר מקש בעיצוב במתכונת מודרנית

כסא עם קש בקליעה דקה ומסביב לו עץ שחור ומעוגל. עיצוב זה משלב בין הקש כחומר גלם למודרניזם, שילוב נדיר אך בהחלט בנמצא. הוא מתאים לכל מי ששואף לכונן בביתו את העיצוב המודרני העכשווי וליהנות מהיתרונות של קש כחומר גלם נוח וידידותי לישיבה. כסאות בר מקש מדגמים אלו מגיעים ללא ידיות ומאפשרים ישיבה נוחה ומרווחת, הודות לכך.

בחירה מעשית של כסאות בר מקש

את הבחירה שלכם מומלץ לעשות מהבית על מנת למצוא את הדגם הטוב ביותר. עשו זאת ממחשבכם האישי באמצעות הדמיית מחשב של חברת רהיטים, שם ניתן למצוא כסאות בר מקש ברמות הגבוהות ביותר ובעיצובים מגוונים שיאפשרו לכם למצוא את המתאים ביותר.

לוז דיזיין – הבחירה החכמה שלכם

חברת “לוז דיזיין” מאפשרת לכם ליהנות מכסאות בר מעוצבים ללא ידיות המקנים ישיבה נוחה וכיפית במיוחד. כסאות בר מקש מסוגים אלו יכולים להיות מעוצבים גם במתכונת עתיקה וגם במתכונת חדשה. הם מקנים לכם את כל מה שאתם צריכים על מנת ליהנות מעיצוב יוקרתי תוך הנאה מקש כחומר ישיבה נוח וידידותי. רגלי הכסא מעוצבות בדרכים שונות המאפשרת לכם למצוא בקלות את ההתאמה הדקורטיבית לאי המטבח או לשולחן הבר שלכם.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!