כסאות בר מעוצבים במגוון דגמים

מעוניינים להשביח את אי המטבח שלכם? זקוקים לפתרונות ישיבה מדוגמים מסביב לשולחן מוגבה שישנו בביתכם? הפתרון הוא כמובן כסאות בר מעוצבים, הכסאות בגובה המתאים לעמדות ישיבה אלו. כאן ניתן להכיר כסאות בר במגוון דגמים אשר יעשירו את עיצוב העמדות הגבוהות שלכם ויהפכו אותן למרהיבות ביופיין, נוחות להפליא ולא פחות חשוב, לזמינות עבור משתמשים השואפים לבלות מסביבן.

כסאות בר מבד בעיבודים שונים

כסאות בר מעוצבים העשויים בד ניתנים לשילוב כמעט בכל עמדה שיש בה שולחן בר או אי למטבח. מטרתם היא ליצור עיצוב מודרני בן זמננו ולכן מי שיש לו מטבח מודרני יכול ליהנות מרצף המשכי של עיצוב מסוג זה באמצעותם. כסאות בר מעוצבים בבד ניתנים לתכנון במגוון רחב של דרכים. הם ניחנים ברגלי אלכסון וללא ידיות, מה שמאפשר לבצע פעילות כמו נגינה ולחוש ישיבה מרווחת ללא צפיפות.

כסאות בר מקש בעיבודים שונים

כסאות בר מעוצבים העשויים קש ניתנים לשילוב כמעט בכל עמדה שיש בה שולחן בר או אי למטבח. מטרתם היא ליצור עיצוב כפרי מימי העבר, ולכונן את הדקורציה העתיקה ממש אצלכם בבית. כסאות בר מעוצבים מקש ניחנים ברגליים ישרות פלס. הקש אינו חייב להגיע בצבעו המקורי. ניתן להזמין כסא בו הקש צבוע לאדום ולקבל עיצוב שהאופי הכפרי והעתיק שלו חזק במיוחד. כסאות בר מעוצבים אלו מגיעים ללא ידיות ועל כן מתאימים לנגינה ולישיבה מרווחת ללא תחושה של צפיפות.

בחירה סופית של כסאות בר בפועל

את בחירתם של כסאות בר ניתן לבצע באמצעות הדמיית מחשב חכמה של חברת רהיטים יצירתית הבקיאה בשיווק כסאות בר מעוצבים באופן מקורי. הבחירה נעשית בקלות וביעילות באמצעות תכנון ביתי פשוט ללא צורך להגיע לאולמות תצוגה.

לוז דיזיין – הרהיטים המעוצבים אצלכם בבית

כסאות בר מעוצבים של “לוז דיזיין” מאפשרים לכם ליהנות ממגוו רחב של יתרונות. הם לא מגיעים עם ידיות ולכן הישיבה מרווחת במיוחד. ניתן לעצב כסאות בר במגוון דרכים, החל מהמודרניזם העכשווי ועד לעיצוב העתיק של פעם. הבחירה נעשית בקלות רבה באמצעות הדמיית מחשב ביתית המאפשרת לכם למצוא את הדגמים המושלמים עבור אי המטבח או השולחן המוגבה.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!