כסאות בר מבד במתכונת מודרנית

כסאות בר מבד הם כסאות מודרניים לישיבה סביב הבר. המבנה שלהם קל מאד לזיהוי: בטנת בד במרקם מגוון נמצאת בחלק העליון ובחלק התחתון נפרסות 4 רגליים באלכסון. זהו כסא הבר המודרני שניתן למצוא בברים מסחריים רבים וכמובן בבתי הייטק חדשים המוכנים לאכלוס בשנים האחרונות. הרהיט הזה הוא כמובן אחד הידועים בשוק. נשאלת השאלה אלו סוגים ישנם, ומה הכי מתאים לכם ספציפית? כינסנו לכם כאן את מיטב דגמי כסאות הבר שעשויים להתאים לכם.

כסאות בר שחורים

יש 2 אפשרויות לבחירת כסאות בר מבד בצבע שחור, אחת ללא ידיות והשנייה עם זוג ידיות מזדקר מעלה. בדגם של הכסא ללא הידיות, הרגליים פרוסות באלכסון מלא ובדגם של הכסא עם הידיות האלכסון ברגליים מתון יותר. שניהם מתאימים לעיצוב מודרני ומשתלבים גם בחדר עץ כצבע משני, שהרי שחור ועץ הם צמד גוונים שמתאים לכינוס יחדיו ברמה הדקורטיבית. ניתן גם לבחור דגם בו הגוון השחור מתון יותר ונוטה קצת לאפור ובו יש כפתורי קפיטונז’ עם גוף הישיבה להתאמה מושלמת לעיצוב הכפרי.

כסאות בר כחולים כהים וחומים

צמד כסאות בר מבד מדגם זה זה הנו הבחירה הקלאסית של כסאות בר מבד. עם 4 רגלי אלכסון. באחד הדגמים ישנו חור בתחתית המשענת ובשני היא רציפה. כסאות אלו מתאימים מאד לבתים סטייליסטים חדשים בגימור מודרני אך ניתנים לשילוב קל ופשוט בכל מקום אחר בבית.

כסאות בר מתכתיים לעיצוב מודרני מלא

אין ספק כי לחובבי המודרניזם ה- “כבד” זהו הכסא. הוא ניחן ברשת ברזל המשמשת כמשענת וממנו יוצאות 4 רגלי אלכסון. בטנת הישיבה עשויה בד אפור בהיר. כסא זה מהווה את הדובדבן שבקצפת העיצוב המודרני ומתאים לכל בית ששואף לכונן בו סגנון זה. אלו כסאות בר מבד שמומלץ מאד לשים עליהם עין לחובבי העיצוב המודרני.

לוז דיזיין – כסאות בר מבד במגוון עיצובים

בואו לבחור כסאות בר מבד בעיצובים שונים וליהנות מכל היתרונות: ישיבה נוחה, עמידות חסרת פשרות בכסאות ומעל לכל – שילוב מנצח של עיצוב עם פרקטיקה במיטבה. הכסאות ניתנים לבחירה קלה ופשוטה באמצעות הדמיית מחשב אינטרנטית של חברת לוז דיזיין.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!