כל מה שצריך לדעת על שולחנות בר עגולים

שולחנות בר עגולים מאפשרים ישיבת בר אופנתית כמו במסעדות ובבתי קפה סטייליסטים. מהם המאפיינים של שולחן הבר העגול ולמי הוא מיועד? בואו להכיר את הרהיט המופלא שרבים מבעלי הבתים החדשים כבר ממהר לרכוש בשביל להשביח את אזור פינת האוכל הביתית לצד השולחן המרכזי שלה.

מבנה שולחן הבר העגול

מדובר על שולחן עגול לחלוטין ולא אליפטי. העיגול שלו סימטרי ומאפשר מקום לשני אנשים. מתחת לראש השולחן ישנן 4 רגלי אלכסון שיוצאות מאותה נקודה ונפרסות למרחק. בתחתית, היכן שהריחוק ביניהן משמעותי במיוחד, צלב של ארבע תומכים מחבר בין הרגליים ובכך יוצר עיגון יציב על הקרקע. מבנים אלה הם הנמכרים ביותר בקרב שולחנות בר עגולים.

יתרונות שולחן הבר העגול

שולחנות בר עגולים מחזקים את המוטיב הסטייליסטי בבית, מעבים את העיצוב ויוצרים מציאות חדשה של ישיבה מוגבהת, מספקים את כל היתרונות ביצירת פינת קפה קטנה לצד אזור ההתכנסות הנרחב יותר המשמש לאכילה בפינת האוכל, ולא פחות חשוב, מאפשרים לשים סביבם זוג כסאות בר סטייליסטים המעבים באופן משמעותי את הדקורציה הביתית והופכים אותה ליוקרתית במיוחד.

בחירת שולחן הבר העגול עבור ביתכם

בחירת שולחנות בר עגולים מתאפשרת לביצוע באמצעות הדמיית מחשב של חברת רהיטים חדשים וסטייליסטים. את הבחירה מומלץ לעשות לא רק מהבית אלא מהלוקיישן שאת מייעדים להיות הבר הביתי. כך, תוכלו להשיג 100% התאמה בין השולחן הנבחר למיקום ובכך להפוך את פרויקט הרכישה שלכם לסיפור הצלחה מובטח.

לוז דיזיין – שולחנות בר עגולים לפינות קפה קטנות

חברת לוז דיזיין משווקת שולחנות בר עגולים. החברה שמה לה למטרה לסייע באפיון שולחנות אלה בבתי לקוח ועושה זאת על הצד הטוב ביותר בכל מקרה ומקרה. שולחנות בר עגולים של לוז דיזיין משרים את כל מה שנדרש לכינון דקורציה ביתית משובחת ויוצרים חוויית ישיבה נוחה במיוחד. כל המתעניין ביצירת פינות קפה קטנות שהן לא הסלון ולא פינת האוכל ימצא בשולחנות אלה את הפתרון המושלם. הבחירה המומלצת לביצוע היא באמצעות הדמיית מחשב, שם תוכלו להשוות בין שולחנות בר עגולים למרחב הבר שלכם ולבחור את הדגם המתאים ביותר.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!