כיסאות לפינת אוכל בעיצובים מגוונים

האפשרויות שלכם להטמעת כיסאות לפינת אוכל רבות מאד בעידן המודרני. בואו לגלות לאן אתם יכולים לקחת את פינת האוכל שלכם ולעצב אותה מחדש. כאן ייסקרו מגוון רחב של דגמי כיסאות לפינת אוכל שיאפשרו לכם לקחת את חדר האוכל שלכם הכי רחוק שאפשר במעלה הדקורטיבית. אם אתם מעוניינים לחדש את פינות האוכל שלכם, כאן תוכלו ללמוד כיצד לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

כיסאות לפינת אוכל רגלי אלכסון

כיסאות אוכל אלו עשויים בדרך כלל אלומיניום או ברזל. בתחום האלומיניום, גוף הישיבה שהולך יהיה עשוי ראטן בדרך כלל וייועד לישיבת חוץ, בעוד רגלי ברזל מתאימות יותר לשילוב פנימי בתוך חדר האוכל, עם גוף ישיבה מבד על עיבודיו השונים, כולל עיבוד דמוי עור. כיסאות לפינת אוכל מסוג זה מתאימים בדרך כלל לחובבי המודרניזם, אך ניתן למצוא לא מעט דגמים שאפשר לשלב גם במתכונת כפרית או עתיקה.

כיסאות לפינת אוכל רגליים מגולפות

כיסאות לפינת אוכל מסוג זה מבטאים 2 אלמנטים: את העץ המגולף כאומנות, כשכל רגל נראית עגולה ספירלית ועבה, ואת גוף הישיבה הכפרי המפורסם שנקרא קפיעטונז’ כפתורים, שעשוי, אך לא, מכפתורי בד תפורים אומנותית. כיסאות לפינת אוכל מדגמים אלה מהווים את השילוב המושלם הן בבתים כפריים והן בבתים ובהם עיצוב בורגני עתיק. חגיגה לכל מי שמבקש עיצוב וינטאג’ של פעם לרכישה בעידן המודרני.

כיסאות לפינת אוכל רגליים ישרות

כיסאות לפינת אוכל שניתן לשלב גם בבתים מודרניים וגם בבתים בעלי צביון עתיק. הם ניחנים בדרך כלל ברגלי עץ ישרות ולמעלה גוף ישיבה מבד. אלו ללא ספק כיסאות לפינת אוכל המתאימים לכל מי ששואף לעצב פינת אוכל אך לא מעוניין לבחור בנישה נקודתית כמו מודרניזם או עיצוב כפרי אלא פשוט למצוא את דרך האמצע המתאימה לפינת האוכל שלו. ניתן לבחור כיסא זה במגוון רחב של דגמים, צבעים ומידות עובי לרגליים.

לוז דיזיין – כיסאות לפינת אוכל מן המעלה הראשונה

כיסאות לפינת אוכל מבית “לוז דיזיין” מחכים לכם בהדמיית המחשב של החברה. בואו לצפות במיטב כיסאות לפינת אוכל ולמצוא את המיטביים ביותר עבורכם. שדרוג מובטח לכל פינת אוכל והנאה מעיצובים חסרי תקדים!

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!