טיפים מקצועיים לבחירת ספות מבד ועור

אם אתם מעצבים את הסלון הביתי והגעתם לשלב אפיון ספות מבד ועור, במאמר שלפניכם תוכלו לדעת כיצד לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. המאמר יחלוש על כל מה שנדרש לידיעה לפני בחירת ספות מבד ועור, החל מבחירת סוג חומר הייצור ועד גיבוש מבני ועיצובי של רהיטי החלומות שלכם. כשמדובר בסלון שלכם, עבודה יסודית חייבת להיעשות על מנת להבטיח רהיטי ישיבה מן המעלה הראשונה שלא רק שלא תצטערו על רכישתם, תיהנו מכל רגע שאתם באים עמם במגע!

טיפ מס’ 1 – בחירת עיבוד הבד או העור הנדרש

בעידן המודרני, כשבוחרים ספות מבד ועור, חשוב להכיר כמה שיותר עיבודים וללמוד את יתרונותיהם השונים. בתחום העור, העיבוד הכי נמכר הוא החלק, המקורי. עיבוד זה מתאים מאד לעונת הקיץ משום שהוא תמיד נשאר קר ולא גורם להזעה כשיושבים עליו. לחילופין, לאוהבי סצנות הפרוותיות והחורף, ניתן לרכוש עור מעובד במרקם פרוותי. בתחום הבד, היתרון הגדול הוא שרוב סוגי העיבוד עמידים לכתמים. אם נשפך כתם על הספה הוא ייבלע בתוכה. חשוב לוודא שבעיבוד הבד שאתם בוחרים תכונה זו קיימת וגם תפירות והדבקות חזקות שמונעות ככל האפשר טלאים וקרעים מומלצות מאד לבדיקה לפני הרכישה.

טיפ מס’ 2 – גיבוש המבנה של הספות

ספות מבד ועור עשויות להתבסס על משענת גבוהה, נמוכה או ללא משענת כלל. ניתן לבחור ספות עם רגליים ישרות או ספות עם רגלי אלכסון. ספות מעור ובד ניחנות בעיצוב חלק ומלבני המתאים לדקורציה המודרנית או בעיצוב עבה קפיטונז’ או דבשות המתאים יותר לדקורציה העתיקה ולעתים אף הכפרית. חשוב לבחור במבנה שלדעתכם הכי מתאים לשאיפות שלכם ולשילוב בחדר האורחים.

טיפ מס’ 3 – גיבוש הגוון של סט הספות

הגוון עשוי להיות, מטבע הדברים, כהה או בהיר. ספות לבנות ובהירות מתאימות לשילוב בחדרי סלון גדולים וספות בעלות צבע כהה יותר מתאימות לחדרים היותר קטנים בדרך כלל. חשוב לקבע את הגוון של ספות מבד ועור כך שיתאים לשילוב במרחב הסלון שלכם על הצד הטוב ביותר.

“לוז דיזיין” – חברת רהיטי סלון מן המעלה הראשונה

חברת “לוז דיזיין” משווקת ספות מבד ועור בעיצובים שונים ובתצורות מגוונות להצבה מרכזית או פינתית. בואו לבחור את הרהיטים המובילים שיסדרו לכם את הסלון ויהפכו אותו לאטרקטיבי במיוחד. למידע נוסף, ניתן לפנות לבית “לוז דיזיין”!

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!