הכרת דגמים נבחרים של מנורות עומדות

אם אתם מתעניינים ברכישת מנורות עומדות, הגעתם למקום הנכון! מנורות עומדות משמשות הן בסלון הבית והן ליד שידת המיטה בחדר השינה. במאמר זה תוכלו ללמוד הכל על בחירת מנורות העומדות על הקרקע ולקרוא חידושים בתחום אשר ניכרים היטב בימים האחרונים.

מנורת אהיל

המנורה הידועה והמוכרת לרובנו. עמוד הצבה על הרצפה, ועליו אהיל המסתיר את הנורה. מה חדש בתחום זה בימינו? עמוד ההצבה על הקרקע של אותן מנורות עומדות מורכב למעשה משלושה עמודים היוצרים משולש מעוצב ביניהם. בקצה שלהם הם יוצרים צורה של X ומעליו נמצא עמוד סופי ועליו האהיל נמצא. באשר לעיצוב האהיל, מדובר על אביזר טרפזי עם חלק עליון דק וחלק תחתון עבה, כשקווי האורך שלו נראים מעגליים.

מנורת פנס

מנורה שנראית כמו פנס ענק, עם ראש נורה מזכוכית. המנורה נראית כמו חצובה של מצלמה בחלק התחתון, עם 3 עמודי עיגון משולשים המתכנסים באמצע. בחצי השני של אותן מנורות עומדות מזדקר עמוד סופי בגובה של שלושת העמודים התחתונים ובקצה שלו ישנה לולאה אליה מעוגן גוף תאורה מעוצב מזכוכית עם פרזול כהה וקווי מתאר מעגליים כהים על גבי הזכוכית. מהורת פנס מתאימה במיוחד לעיצוב מודרני אך יכולה להשתלב בכל סגנון עיצוב ביתי.

מנורת קש עומדת

מנורה בצורת שעון חול עם חלק עבה תחתון, חלק עבה עליון וצוואר בקבוק במרכז. בעוד בחלקי הקצה הקליעה דקה ומרווחת, בצוואר הבקבוק המרכזי הקליעה צפופה ובצבע כהה יותר. הטמעת הנורה מתאפשרת במקום נגיש על גבי גוף התאורה והדלקתו גורמת לו להיצבע בצבעי האור שלה ובכך להאיר על כל המרחב. כעת, טכניקת העיצוב העתיקה מקש באה לידי ביטוי גם בתחום כמו מנורות עומדות.

לוז דיזיין – מנורות עומדות בעיצובים מיוחדים

בואו לממש את בחירתן של מנורות עומדות בהדמיית המחשב היוקרתית של לוז דיזיין ולמצוא את הדגמים המתאימים ביותר עבור חדריכם! מנורות עומדות של לוז דיזיין מקנות לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל לעצב את הבית ולדאוג להפצת אור איכותית ברחבי החדרים שלו. הבחירה נעשית בקלות רבה באמצעות הדמיית מחשב ביתית המאפשרת לכם להגיע לדגם המושלם עבור כל מקום בבית.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!