הכירו את הסוגים השונים של כיסאות אוכל

כיסאות אוכל ניתנים לעיצוב במגוון דרכים, חלקן מתאימות לעיצוב המודרני וחלקן מיועדות לעיצוב כפרי. במאמר שלפניכם תוכלו למצוא את כל המידע המבוקש על הדגמים העדכניים ביותר של כסאות אוכל שיסייע לכם להחליט נכוחה לגבי הבחירה שלכם. בואו לאבזר את פינת האוכל עם כיסאות אוכל מעוצבים באמת, שיאפשרו לכם להזניק את המקום לרמות הגבוהות ביותר.

כיסאות אוכל במתכונת עתיקה

ניתן לרכוש כיסאות אוכל מראטן על בסיס אלומיניום. הם מתאימים להעמדה בחוץ ומשרים בכל מקום עיצוב כפרי רורלי במלוא מובן המילה. הראטן פרוס עם שלבי אורך והכיסא ניחן ברגלי אלכסון שחורות. לפנים הבית, ניתן לבחור בדגם אפור עם תפר. כסא זה מתאים במיוחד לחורף בשל היותו עבה ומאפשר ישיבה דמוית כרית. התפר המרכזי שיוצר על גוף הכסא ובמשענת 4 ריבועים סימטריים משרה את העיצוב העתיק של פעם ברהיט. ניתן גם לבחור כיסאות אוכל עם משענת כפתורים ורגלי עץ מעוגלות אומנותית.

כיסאות אוכל במתכונת חדשה מודרנית

כסאות אוכל עם רגלי ברזל אלכסון או רגלי עץ ישרות עם בטנת בד מינימליסטית ודקה. גם הרגליים מעוצבות בסגנון דק ומאפשרות ליהנות מהעיצוב העכשווי. לחובבי עיצוב העור שמעדיפים לא לעבוד עם חומר זה יש בנישה זו פתרון מושלם: בחירת כיסאות אוכל מבד דמוי עור. הדבר מאפשר מראה חלק ומלוטש שרק עור יכול לתת לכם, אבל החומר הוא למעשה בד.

בחירה פרקטית של כיסאות אוכל

את כיסאות האוכל החדשים שלכם תוכלו למצוא בהדמיית מחשב מקצועית של חברת רהיטים. שם, ניתן לגלות עולם שלם של כיסאות אוכל יוקרתיים בעיצובים שונים, החל מכיסאות מודרניים ועד לכיסאות בעיצובים כפריים ועתיקים. הבחירה נעשית קלה ופשוטה מהבית כשאינכם צריכים להגיע לאולם תצוגה, אלא פשוט להשוות בין שולחן האוכל שלכם לכיסאות ולמצוא את הזיווג המושלם.

כיסאות אוכל מבית “לוז דיזיין”

כיסאות האוכל של “לוז דיזיין” מאפשרים לכם ליהנות ממרקם עיצובים עשיר, שחלקו מודרני וחלקו עתיק-כפרי. בואו לגלות את עולמם המופלא של כיסאות אוכל מעוצבים! אם רכשתם פינות אוכל ואתם חשים שנדרש שדרוג דקורטיבי, הוא כנראה נמצא בכיסאות שלכם. לרוב, מי שבוחר פינת אוכל עושה זאת בשל עיצוב השולחן, וכאן זהו המקום למצוא כיסאות אוכל במתכונת מעוצבת חסרת תקדים!

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!