דגמי מנורות קש וברזל לשילוב ביתי

מי שמתעניין בעיצוב ביתו בפורמט כפרי בוודאי ימצא מוצרים כמו מנורות קש וברזל כחיוניים. בואו להכיר דגמים של מנורות קש וברזל ולהתעדכן לגבי התמורות האחרונות בתחום זה. חלוקת הבנייה באותן מנורות היא שהקש מרכיב את גוף המנורה העיקרי והברזל הוא פרזול המשמש לתלייה על הקיר. באלו דגמים ניתן לבחור?

מנורות קש קליעה ישרה

מנורות קש וברזל אלו מבוססות על קש בקליעה ישרה. כל חתיכת קש נראית ישרה פלס ועל אף שהיא כזו, נוצרות צורות שנראות לנו בעין עגולות. פריסה נכונה של הקש יכולה ליצור צורות כמו עיגול, אליפסה וטיפת מים. קליעה ישרה של מנורות קש הנה הידועה והמוכרת לנו ביותר בתור ישראלים שהתנסו עם קש בעבר בדרך כזו או אחרת ועל כן אותן מנורות נחשבות לפופולאריות במיוחד. הן מחוברות לקיר בתלייה באמצעות פרזול ייעודי.

מנורות קש קליעה עגולה

מנורות אלו מבוססות על קש שנקלע בצורה עגולה. חתיכות הקש נראות כמו קשתות או בומרנג, בצורה של רמפות. הצורה הפופולארית ביותר שניתן ליצור עם מנורות קש וברזל מסוג זה היא חצי מעגל וגם טיפת מים קונית ללא החלק התחתון, שיוצרת למעשה צורה של קונוס. מנורות אלו ניחנות בקליעה צפופה יותר מאשר הקליעה בקווים ישרים ורבות מהן נתפסות כמעוצבות במיוחד בשל כך.

סגנונות תלייה של מנורות קש וברזל

מנורות קש וברזל ניתנות לתלייה על פס ישר מברזל, או על שלשלת. בשני המקרים, כלי התלייה מגיעים מעוצבים ובהתאמה מושלמת לעיצוב הבית שלכם. ניתן לבחור את סגנון העיגון באמצעות הדמיית מחשב של חברת מומחים לתאורה ביתית אותנטית.

לוז דיזיין – הבחירה החכמה של תאורת קש וברזל

בחברת לוז דיזיין מתמחים בשילוב מנורות קש וברזל בבתי לקוח. החברה חולשת על תחום זה ביד רמה ומספקת ללקוחות את מיטב דגמי התאורה באמצעות הדמיית מחשב ייחודית. בואו לבחור את מנורות הקש והברזל שלכם וליהנות מעיצוב אותנטי מן המעלה הראשונה. את הבחירה ניתן לבצע באמצעות הדמיית מחשב ייעודית מבלי לצאת מן הבית תוך בחירת המנורות וסגנון העיגון המועדפים עליכם. השירות כולל ייעוץ, מכירה, הובלה והתקנה של המנורות המבוקשות.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!