דגמים נבחרים של שולחנות סלוניים

בחירת שולחנות סלוניים סטייליסטים לבית – כיצד עושים זאת? בואו להכיר את מיטב הדגמים המובילים בתחום ולמצוא את שולחן הסלון המושלם המתאים עבורכם! שולחנות הסלון מבוססים על מבחר דגמים גדול המאפשר לכם למצוא את ההתאמה העיצובית המושלמת ואת הרהיט הכי ראלי לשימושכם ברמה הפרקטית. כאן נלמד להכיר מגוון רחב של שולחנות שייקחו את הבחירה שלכם למעלה הבאה.

שולחנות מרכזיים – רהיט אחד במרכז החדר או בפינתו

שולחנות סלוניים מרכזיים הם שולחנות סלון המשמשים כרהיטים שולחניים יחידים במרחב הסלוני. בחלקם, הם מבוססים על עיצוב קובייתי עם 4 רגלי פלס ישרות ומלבניות ובחלקם על רגליים בעיצובים ובליטושים מיוחדים כמו רגלי אלכסון. ברוב השולחנות הללו ישנו מדף תחתון המיועד לאחסון עיתונים וחומרי קריאה זמינים לשליפה מהירה. ניתן לעצב שולחנות אלה בעץ מלא, עץ עם גוון שחור מתכתי ועץ בשילוב זכוכית.

שולחנות הפרדה – ליצור פינות קפה ברחבי הסלון

שולחנות סלוניים המיועדים להפרדה מגיעים בסטים של 2 רהיטים בדרך כלל. ניתן לעצב אותם בגוון שחור מלא או שחור עם עץ. השולחנות ניחנים ברגליים אלכסוניות מתכנסות אחת לתוך השנייה או מתבדרות למרחק. כמו כן ניתן לבחור גם בסיסים עגולים המחליפים את הרגליים בחלק מהמקרים. ראשי שולחנות אלה, מטבע הדברים, יהיו אף הם עגולים. שולחנות סלוניים אלה מיועדים לשתי מטרות עיקריות, או ליצור פינות קפה מופרדות או להגדיל את שטח ההתכנסות המרכזי באמצעות הרחקת השולחנות זה מזה. אלו שולחנות שנחשבים מאד נמכרים בעת האחרונה ודיירים רבים מתעניינים בהם כרהיטים סלוניים חדשים לשיפור עיצוב הסלון וקידום הפונקציונאליות ברחביו.

לוז דיזיין – שולחנות סלוניים בעיצובים שונים

בואו לממש את בחירתם של שולחנות סלון במגוון רחב של עיצובים. שולחנות סלוניים של לוז דיזיין מאפשרים לכם לעצב את ביתכם ברמות הגבוהות ביותר ולמצוא את הפריטים המתאימים ביותר לחזות שלו. אם אתם מכוונים גבוה, כנראה שאתם מחפשים שולחנות סלון מבית לוז דיזיין. ניתן לבחור את השולחנות באמצעות הדמיית מחשב ובכך ליצור תאימות מושלמת בין דגמים אפשריים לבחירה לבין המרחב הסלוני שלכם. התהליך קל מאד ליישום אך מומלץ להיוועץ במומחי החברה לפני שתקבלו החלטה מחייבת.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!