דגמים נבחרים של מנורות זכוכית

אם אתם מתעניינים בהטמעת גופי תאורה מעוצבים מזכוכית, כאן תוכלו לקבל אל כל המידע על הדגמים העדכניים ביותר. עיצובים בתחום הזה מתקדמים משנה לשנה ונעשים חדים יותר, מרשימים יותר ונדירים הרבה יותר מאשר בשנים שקדמו לה. מה מיוחד במנורות השנה? יצירת צורות מיוחדות כמו שוניות, פעמונים ומרובעים לסוגיהם. ברם, מה שמיוחד באמת הוא השילוב של הפרזול המתכתי שכבר מזמן אינו משמש רק לתלייה אלא ממש לעיצוב המוצר.

מנורות זכוכית עם מתכת עליהן

המתכת באותן נורות אינה מהווה רק את גוף התלייה אלא גם את העיצוב עצמו. רשתות מתכת ברמות עובי שונות נראות על גבי המנורה, ולכן הצבע שלה אינו שקוף אלא שקוף ובצבע חום נחושת או ברונזה לבחירתכם. גימור הצבע החום של הפרזול מבריק מה שיוצר עיצוב מרשים במיוחד עבור מוצר שהוא מבריק במהותו בשל כך שהוא גוף תאורה.

מנורות זכוכית עם מתכת לתלייה

מנורות אלו מבוססות על זכוכית בלבד בחלק המעוצב, ובחלק התלוי על מתכת. התמורות בשנים האחרונות הן שאותה מתכת אינה מבוססת רק על פס ישר אלא על רכיבי עיצוב אומנותיים שנעשו בנפחיות. מערכת של מעגלים, פעמונים וזיזי מתכת מאפשרת למתבונן להתרשם מעיצוב נדיר במיוחד אשר לוקח את אותן מנורות זכוכית לעולם המושגים הקלאסי של העבר.

תצורות שונות של מנורות זכוכית

מנורות זכוכית ניתן לבחור בכל צורה שהיא, החל מחצי מעגל ועד מעוין שווה צלעות, החל משונית ים מעוצבת ועד צורה של פעמון. התצורות של הזכוכית יוצרות מראה מרשים במיוחד עבור מנורות זכוכית, אשר ניתן לשלב בכל חדר ביתי באופן מקצועי.

מנורות זכוכית של לוז דיזיין – חגיגה דקורטיבית וחזותית

מנורות זכוכית מבית לוז דיזיין מבוססות על עיצובים מן המעלה הראשונה. עם מנורות זכוכית של חברה זו תוכלו ליהנות מעיצובים חסרי תקדים ומשילוב נהדר של זכוכית שקופה עם מתכת חומה מעוצבת. המנורות מיועדות לתלייה על התקרה. בחירת מנורות זכוכית שלדעתכם עשויות להתאים לחדרים השונים ניתנת למימוש קל ויעיל באמצעות הדמיית המחשב של לוז דיזיין המכילה דגמים נבחרים של מנורות זכוכית. הבחירה מבוססת על תמונות באיכות טובה הן של גופי הזכוכית והן של רכיבי הפרזול.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!