דגמים מעוצבים של מנורות זכוכית עגולות

באמצעות מנורות זכוכית עגולות ניתן לכונן בחדרי הבית שלכם עיצוב יוקרתי המבוסס על אלמנטים מבריקים ומתכתיים. המנורות הללו למעשה מעוצבות בסגנון עגול פעמיים: פעם אחת בצורה הגיאומטרית שלהם ובפעם השנייה בחור ההטמעה של הנורה, שתמיד חצוב על גבי הזכוכית כשהוא עגול. אלו דגמים של מנורות זכוכית עגולות מומלצים כיום?

מנורות שונית

מנורות זכוכית עגולות הניחנות בצורה של שונית אלמוגים. מדובר למעשה במנורות בצורה של חצי מעגל אבל במקום שהוא יתכנס בקו ישר, הוא מתכנס כשהמעגל כמעט נסגר. למה הכוונה? בחלק התחתון של אותן מנורות זכוכית עגולות, רואים את קווי המתאר של העיגול מתכנסים. הצורה הכוללת של אותן מנורות נראית כמו של כיסוי הראש טורבן. מנורות זכוכית עגולות בצורת שונית יכולות להיות מעוצבות עם מתכות בתוך הזכוכית במרקם רשת או על בסיס זכוכית חלקה.

מנורות חצי מעגליות

מנורות זכוכית עגולות מסוג זה ניחנות בצורה מדויקת של חצי מעגל ללא חלק מתכנס כמו במנורות שונית. אלו מנורות שהחלק בו מטמיעים את הנורה נחשב עבה משום שאין חלק מתכנס ועל כן הפצת האור רחבה באותן מנורות. ניתן לרכוש דגמים של מנורות זכוכית עגולות מסוג זה עם קווי מתאר מתכתיים על גבי זכוכית או על בסיס זכוכית חלקה. המתכת משמשת לתלייה על התקרה בשני המקרים.

מנורות זכוכית בצורה של פעמון

מנורות זכוכית עגולות הניחנות בצורה של פעמון. אתו מנורות שיוצרות צורה של פעמון כנסייה במובן הקלאסי של המילה, עם חלק עליון דק וחלק תחתון עבה הנפרסים אלכסונית אחד ביחס לשני. דגם זה מבוסס על זכוכית חלקה בלבד, ללא מתכת רשת המשמשת לעיצוב בשכבה שנייה. המתכת כן נראית בחלק העליון של אותה מנורה בעיגון לתקרה.

לוז דיזיין – מנורות זכוכית עגולות מן המעלה הראשונה

בואו לממש את בחירתן של מנורות זכוכית עגולות בבית לוז דיזיין ולמצוא את גוף התאורה המתאים ביותר לעיצוב ביתכם. המנורות המעוצבות של לוז דיזיין מבוססות על זכוכית מלאה או על זכוכית בשילוב פרזול מתכתי רשתי על גביה. בהדמיית המחשב של חברה זו תוכלו למצוא את המרקם המתאים ביותר לשילוב בכל חדר ביתי.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!