דברים שכדאי לדעת לפני בחירת ספות מעוצבות

הספות מהוות את הלב הפועם של העיצוב בסלון הביתי. על מנת לגבש את העיצוב המושלם של ספות בית אופנתיות, הכנו לכם מאמר מידע קצר שיסייע לכם לבחור את רהיטי החלומות שלכם. הוא יחלוש על נושאים רבים כמו גיבוש מבני, תכנון דקורטיבי ומציאת גווני הספות הנדרשים לסלון שלכם. בואו ללמוד כיצד באמת לגבש ספות באופן מקצועי וחסר פשרות.

הכל מתחיל מהמיקום – בפינה או במרכז החדר

למיקום במרכז החדר של ספות מעוצבות יתרון חד משמעי: הרהיטים, שכפי שכתבנו, הם האלמנטים המרכזיים בעיצוב הסלון, מקבלים את הבימה המיועדת להם, מיקום מרכזי. ברם, הצבה פינתית נושאת עמה לא מעט יתרונות שלא כדאי לפספס: פינוי חלק ניכר מרצפת הבית, יצירת ארגונומיה המאפשרת הבדלה בין אזור הישיבה לאזור האחסון ושימוש ברצפה שפונתה כנדבך דקורטיבי משני לספות, אשר הופך את הסלון לצבעוני וחגיגי יותר מאשר בהסתרה מוחלטת. בחירה נאותה של מיקומן של ספות מעוצבות מתחילה את המסע שלכם לבחירתן.

תכנון מבני של הספות בבית

מבנה של ספות מעוצבות הוא מסמך דרישות שאתם צריכים להכיר היטב לפני שתצאו לרכוש אותן: גובה המשענת, גבוה או נמוך המתאים יותר לרביצה. ניתן לבחור גם ספות ללא משענת. סוג רגלי הספות: אלכסוניות או ישרות. כמות היושבים על כל ספה: ניתן לבחור 2-4 איש שישבו על רהיט אחד. מאיזה חומר ייצור יהיו עשויות הספות: עור או בד? ומה יהיה העיבוד של החומר? חלק? מגורען? אריגי? כל הדרישות הללו מהוות את מבניהן של ספות מעוצבות ועל כן יוצרות עבורכם את בסיס הבחירה הטוב ביותר.

תכנון דקורטיבי של הספות בבית

התכנון הדקורטיבי קובע כיצד ספות מעוצבות תיראנה כשמתבוננים בהן: מודרניות בעלות לוק עכשווי, דק ומלבני או בעיצוב עתיק של פעם, על בסיס קפיטונז’, דבשות על המשענת ומרקם מעוגל ועבה באופן יחסי. חשוב לבחור את העיצוב שלדעתכם יתכתב באופן אופטימאלי עם עיצוב הסלון, בתוספת הדרישות שלכם בתור מעצבי הבית.

ספות מעוצבות מבית “לוז דיזיין” – חוויה עיצובית ופונקציונאלית

הספות המעוצבות של “לוז דיזיין” מאפשרות לכם ליהנות משלל של יתרונות מעשיים: עיצוב בוטיק במגוון סוגים, מיטב חומרי הייצור בשוק וכמובן עמידות חסרת פשרות להרבה מאד שנים. בואו לבחור את רהיטי הבוטיק שלכם בבית לוז דיזיין!

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!