גיבוש כורסאות מעוצבות בבית – כך מומלץ לעשות זאת

מעוניינים לדעת כיצד לגבש בבתיכם כורסאות מעוצבות מן המעלה הראשונה? בואו ללמוד כיצד עושים זאת באופן אופטימלי! במאמר זה נביא לפתחכם את מיטב פרטי המידע אודות רכישת כורסאות – שיסייעו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה עבור הסלון שלכם.

המסע שלכם מתחיל ונגמר בחנות רהיטים מקצועית

חשוב מאד לא לבחור במחסן יבוא שאתם לא מכירים או במחלקת ריהוט של רשת שיווק שעוסקת גם בתחומים נוספים. הסיכוי שלכם למצוא שם רהיט עמיד, שיחזיק מעמד לשנים ארוכות נמוך מאד עד כדי לא קיים. גם הרהיטים שייראו טוב באותם מקומות בדרך כלל מיובאים בלי לבדוק מהם התקנים, מיצרנים שגם צוות המכירות שנמצא במשמרת לא תמיד מכיר, והתוצאה היא רכישת פריטים שכעבור 4 חודשים ישקעו וייצאו משימוש. למען הבטיחות שלכם ולמען כך שההשקעה שלכם תעבוד בשבילכם ולא תרד לטמיון, רכשו כורסאות מעוצבות אך ורק בחנות רהיטים פרטית שעוסקת ברהיטי בית באופן בלעדי.

מבנה הכורסאות מומלץ לתכנון מראש

כל כורסא היא סיפור בפני עצמו וכשאתם מכוונים לרכישת כורסאות מעוצבות זה מקבל משנה תוקף. המבנה של הכורסא עשוי להיות מבנה של כסא גדול עם רגלי עץ, או מבנה של כורסא קלאסית שנראית כמו ספה לאדם אחד. כורסאות עשויות להתבסס על ידיות עבות או דקות, עגולות (בדרך כלל במקרה בו הן עבות) או מלבניות (בדרך כלל בדגמים בהם הידיות דקות). חלק מהכורסאות מכילות עץ מגולף או מצופה בלכה, כשהוא חשוף ותורם שכבה נוספת לעיצוב.

עיצוב הכורסאות מומלץ לתכנון מראש

עיצוב הכורסאות מתייחס לצורות שלהן, האם הן ייטו יותר לכיוון העגול או יותר לכיוון המלבני. כמו כן, הוא מתייחס לצבע שלהן שעשוי להיות משתנה בין הידיות לגוף הישיבה, או אחיד. מומלץ מאד לבחור כורסאות מעוצבות שהעיצוב שלהן יתאים לסלון אך ייבדל מהספות ויתבלט לעומתן, כפי שקורה בדרך כלל בסלונים.

כורסאות מעוצבות מבית לוז דיזיין

בואו לרכוש כורסאות מעוצבות מבית לוז דיזיין וליהנות ממיטב העיצובים והנוחות! כורסאות מעוצבות של לוז דיזיין ניתנות לבחירה מגוונת על פי מראה הסלון שלכם. היא מתבצעת באמצעות הדמיית מחשב או ביקור פרונטלי באולמות התצוגה. למידע נוסף, פנו לחברת לוז דיזיין!

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!