בחירת ספריות לבית – כך מומלץ לעשות את זה

כיצד אתם מדמיינים את הספריות שלכם? רהיטי עץ בהירים עם גב פורניר? תתקדמו. ספריות בעיצוב מודרני מציעות הרבה יותר עושר עיצובי ואפשרויות אחסון נרחבות מאד שלא תאמינו שאפשר להסדיר במחיר כלכלי. להזכירכם, כאשר הטרנד היה ספריות עץ מלאות, גם רהיט קטן של 5 קומות ברוחב 80-120 ס”מ יכול היה להגיע לעשרות אלפי שקלים, וכיום ניתן לרכוש דגם מודרני שאינו שונה בכלום ממנו מבחינת עמידוּת ובטיחוּת, במחיר הרבה יותר אטרקטיבי. כיצד מומלץ לבחור את הספרייה שלכם? כל הפרטים במאמר מידע אחד.

גיבוש המבנה של הספריה

מבנה הספרייה מבוסס על הצרכים שלכם בנושא אחסון ספרים. האם אתם צריכים לאחסן רק ספרים או גם רכוש כתוב בעל ערך רב כמו כתובות ודרכונים? האם אתם צריכים לאחסן מסמכים נדירים, לצד הספרים? אם התשובות לכך חיוביות, הרי שבנוסף למדפים, תצטרכו תאים סגורים שניתן לשלוט עליהם עם דלתות מעוצבות. ספריות כאלה מכילות 1-2 תאים סגורים הנמצאים בחלק התחתון שלהן, לשליפה מהירה ונוחה וגם לאחסון קל ויעיל. מבנים של ספריות יכול להתבסס על מדפים סימטריים ושווים בגודלם או על מדפים שונים במידותיהם.

גיבוש עיצוב הספרייה

איזה עיצוב מתאים לכם יותר? ספרייה שחורה לחלוטין? ספרייה שחורה עם מדפי עץ? הבחירה בידכם. חשוב לגבש את העיצוב בהתאמה למה שאתם רואים בחדר בו תוצב הספרייה. באופן זה אתם בוחרים בוודאות במוצר שמתאים לשגרת המגורים שלכם ושהעיצוב שלו ייראה במיטבו. כיצד מממשים את הבחירה הזו? פרטים בפרק הבא.

מימוש הבחירה של ספריות בפועל

בחירת ספריות נעשית באמצעות הדמיית מחשב של חנות רהיטים. בטכניקה זו אתם משיגים את העיצוב הכי טוב שאתם יכולים, הכי מתואם ועם הכי הרבה אפשרויות. אתם גם מבטיחים לעצמכם להימצא גבוה מבחינת תקני בטיחות. ספריות של חנויות רהיטים אינן קורסות, נשמרות כמו חדשות למשך שנים וניחנות בשימוש קל ופורה.

לוז דיזיין – ספריות עץ ומתכת בהתאמה אישית

בואו להתאים לחדר האורחים או הקריאה שלכם ספריות משובחות בעיצוב מיוחד. שלדת הספריות היא מתכתית וגם המדפים עשויים להיות כאלה, אך ניתן לבחור גם מדפים מעץ מלא. כך או כך, הספריות מגיעות בעיצוב מודרני מלבני, המתאים לשילוב עם תכולות בית שעיקרן הוא עץ. השילוב של עץ כחומר ייצור ומודרניזם בתצורה תופס תאוצה רבה בשנים האחרונות בקרב צרכני ספריות. מעוניינים בדגם שכזה? פנו ללוז דיזיין!

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!