בואו לבחור גופי תאורה מעוצבים

עיצוב הבית הוא אחד הנושאים המדוברים ביותר בשנים האחרונות והתאורה הביתית היא ליבת העניין. היא נמצאת במעלה הקיר ועל התקרה ועל כן משפיעה על המרחב כולו. מה שרבים טרם הפנימו הוא שלא עוצמת הנורה או הצבע שלה הם שמשפיעים, אלא הפיסול של גוף התאורה עצמו. כאן תוכלו להיחשף למגוון רחב של גופי תאורה מעוצבים לבחירתכם.

גופי תאורה מעוצבים לקיר העליון

גופי תאורה אלה הנם צמודי קיר. בין החלק בו מטמיעים את הנורה לחלק שמוברג לקיר ישנו מוט עבה מאד שלא יכול לזוז או להתכוונן ועל כן המערכת כולה הנה צמודה. ניתן לבחור פתרונות צמודי קיר להטמעת נורה אחת ופתרונות להטמעת 3 נורות. ניתן להטמיע פתרונות בצבעים כמו לבן ושקוף ופתרונות ראטן מעוצבין בסגנונות עתיקים. חלק מגופי התאורה אפשריים לבחירה במרקם מוזהב. התאמה של גופי תאורה מעוצבים לקיר שלכם ניתנת למימוש בקלות רבה באמצעות הדמיית מחשב חכמה.

גופי תאורה מעוצבים לתקרה

בתקרה הדגם הכי נמכר הוא התלוי, כי אז אתם מגבשים נורות בסטייל עיצובי אותנטי ומיוחד. ניתן לממש גם גופי תאורה צמודי תקרה עם מוט עבה שלא יכול להתנדנד לאחר שנתלה. חלק מאותם דגמים ניתנים לבחירה כשהם מגובשים בגוון זכוכית או מתכת וחלקם עשויים מחומר קלוע כמו קש או ראטן. ניתן לבחור פתרונות המיועדים עבור הנורה הבודדות, בצורת פעמון או עיגול, לצד פסי תאורה ישרים מהם יוצרים 3 או 4 עמודי תלייה למספר זהה של נורות בשורה אחת. קביעת חזותם של גופי תאורה מעוצבים ניתנת להשלמה באמצעות הדמיית מחשב של חברת עיצוב ביתית.

לוז דיזיין – עיצוב בית חכם עם תאורת בוטיק

בחברת לוז דיזיין מתמחים בעיצוב התאורה הביתית. גופי תאורה מעוצבים מבית לוז דיזיין מקנים למעצב הביתי את כל היתרונות בהצגת פתרון חזותי מן המעלה הראשונה הן על התקרות והן על הקירות. בואו למצוא את פתרונות התאורה הרלוונטיים עבורכם. ניתן לבחור גם מנורה ארוכה להעמדה על הרצפה בחדר האורחים או המגורים. באמצעות הדמיית המחשב של לוז דיזיין גם אתם יכולים להסדיר גופי תאורה מעוצבים ביעילות ובקלות רבה.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!