מגוון רחב של כורסאות בד מעוצבות

מהן התמורות החדשות בכורסאות בד? ניתן להסדיר בד דמוי עור שמרגיש חלק, ניתן לבחור בבד סופח כתמים אשר מונע הכתמה של הרהיט גם כשהוא בא במגיע עם נוזלים מכתימים, וניתן לבחור מגוון רחב של אריגי בד מעוצבים ומעובדים באופן ייחודי. כאן תוכלו להיחשף לדגמים שונים של כורסאות בד ולבחור את המועדפת עליכם עבור בית המגורים.

כורסאות בד בעיצוב עכשווי וחדשני

כורסאות בד אלה מבוססות על רגלי עץ אלכסון ובדרך כלל גם על ידיות שאינן עשויות בהד אלא אף הן – מעץ. כורסאות בד אלה משייכות את עיצוב הבית למודרניזם בשל המינימליזם הדקורטיבי שהן ניחנות בו ובשל כך שהן מתאימות לשילוב בכל בית, חדשני ועתיק כאחד. זהו סממן ההיכר של כורסאות בד מודרניות.

כורסאות מבד בעיצוב של פעם

כורסאות בד בעיצוב של פעם שייכות לנישה העתיקה הבורגנית או לנישה הכפרית הקלאסית. כורסאות אלה ניחנות בכפתורי קפיטונז’ או בבד דבשתי על גבי המשענת. בדרך כלל הן תהיינה כורסאות מלאות, עם רגליים וידיות מבד. כורסאות בד אלה מספקות לכם את כל הנדכרש לכינון חוויית ישיבה מהסרטים ועיצוב של פעם המדמה בית ויקטוריאני קלאסי מלפני מאות בשנים.

כורסאות נדנדה עם בסיס חצי מעגלי מתנועע

כורסאות בד מסוג זה מבוססות על בסיס נדנדה המאפשר לרהיט שלכם להתנדנד. כורסאות אלה מתאימות לכל מי שמעוניין להיות במצב דינאמי בישיבה שלו ולא להישאר במצב הסטטי של חוסר תזוזה מלא. אלה כורסאות שבדרך כלל התאימו לריהוט גן, אך כיום משתמשים בהן לא מעט גם להתנהלות הפנים ביתית.

בחירת כורסאות בד מבית “לוז דיזיין” – כל היתרונות

כורסאות בד מבית לוז דיזיין מספקות לכם את כל הנדרש לכינון עיצוב בוטיק בביתכם. כמו כן, הן כורסאות נוחות מאד לישיבה וקלות מאד להתנהלות. ניתן לבסס את הבחירה גם על כורסאות בד חדישות וגם על כורסאות בעיצובים עתיקים ולקחת את הבית לשלל מחוזות דקורטיביים בהתאם. כורסאות אלה ניחנות בכל תקני ייצור בד לכורסא, מספיחת כתמים ועד מניעת היווצרות קרעים וטלאים לפרק זמן ארוך. באמצעות הדמיית מחשב של לוז דיזיין ניתן לבחור כורסאות אלה ביעילות ובהקלות רבה.

נגישות
הצטרפו כדי לקבל מידע על מבצעים והטבות,
ירידים וקולקציות חדשות!